اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری

سالانه 8500 متر شبکه انتقال برق و فوق توزیع تعمیر و نگه‌داری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت اختر برق استان اصفهان گفت: سالانه 8 هزار و 500 شبکه انتقال و فوق توزیع تعمیر و نگه‌داری در حوزه استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری تعمیر و نگه‌داری می‌شود.

سالانه 8500 متر شبکه انتقال برق و فوق توزیع تعمیر و نگه‌داری می‌شود

سعید رئوفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری 145 پست فوق توزیع برق وجود دارد، اظهار کرد: بسیاری از این پست‌های فوق توزیع در محل‌های صعب‌العبور واقع شده‌اند.

وی افزود: در راستای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی‌سازی شرکت‌های برق از سال 75 تاکنون تعمیر و نگه‌داری شبکه‌های فوق توزیع از برق منطقه‌ای اصفهان جدا و به شرکت اختر برق اصفهان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت اختر برق استان اصفهان ادامه داد: هر ساله  8 هزار و 500 متر پایداری شبکه‌های فوق توزیع و دکل‌های برق اصفهان و چهارمحال و بختیاری تعمیر و نگه‌داری می‌شود.

وی هم‌چنین از تعمیرات خط گرم (خط برق‌دار) در پروژه‌های فیبر نوری خبر داد و گفت: شبکه‌های بحرانی که در نقاط کوهستانی به ویژه در نواحی چل گرد و فرا دنبه چهارمحال و بختیاری هستند که از طریق تعمیرات خط گرم تعمیر می‌شوند.

رئوفی با تاکید به اینکه شبکه‌های فوق توزیع برق به شبکه سراسری متصل است، افزود: در صورتی که نتوان پایداری شبکه را حفظ کرد، برق کل کشور به دلیل سراسری بودن دچار مشکل می‌شود.

وی در مورد بودجه تعمیرات این شبکه‌های فوق توزیع برق تصریح کرد: اعتبارات آن سالانه از طریق برق توانیر مشخص و به مزایده گذاشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت اختر برق استان اصفهان گفت: سال گذشته بیش از 10 میلیارد تومان در زمان‌بندی روزانه تعمیرات و پایداری شبکه‌های فوق توزیع هزینه می‌شود.

رئوفی هم‌چنین از مهم‌ترین برنامه‌های آتی این شرکت را همکاری با سازمان نظام مهندسی استان اصفهان در نظارت و تایید برق صنایع توسط طراح برق عنوان کرد و افزود: در راستای صرفه‌جویی مصرف انرژی و در نظر گرفتن استانداردها داشتن طراح برق پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول