اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال

شبکه‌های برق 218 روستایی مازندران بهینه‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: در سال گذشته از محل پروژه تملک دارایی با اعتبار 24 میلیارد و 307 میلیون ریال شبکه‌های برق 218 روستای حوزه توزیع برق مازندران اصلاح و بهینه‌سازی شد.

شبکه‌های برق 218 روستایی مازندران بهینه‌سازی شد

منوچهر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: برای اصلاح و بهینه‌سازی این روستاها 36 کیلومتر شبکه فشار متوسط تک مداره و دو مداره هوایی و 38 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی احداث شده و تعداد 115 دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت 11 مگاولت آمپر نصب شده است.

وی همچنین از سرمایه‌گذاری 17 میلیارد و 605 میلیون ریال در برق‌رسانی به مسکن‌های مهر و 9 میلیارد و 496 میلیون ریال در احداث خطوط 20 کیلوولت چاه‌های کشاورزی و 4 میلیارد و 125 میلیون ریال در برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی در سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: در سال گذشته 297 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 220 کیلومتر شبکه فشار متوسط در حوزه توزیع برق مازندران احداث شده است.

جعفری تصریح کرد: در سال گذشته 58 هزار مشترک به تعداد مشترک حوزه توزیع برق مازندران افزوده شده است.

به گفته وی شمار روستاهای برخوردار از نعمت برق در حوزه توزیع برق مازندران تا ابتدای سال جاری 2 هزار و 28 روستا و تعداد مشترکان نیز یک میلیون و 35 هزار مشترک بوده که از این تعداد 620 هزار و 503 مشترک شهری، 404 هزار و 205 مشترک روستایی، 10 هزار و 669 مشترک دیماندی و 7 هزار و 275 مشترک صنعتی هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول