اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرفاوی:

از نام سپاهان هراسی نداریم/ صبا از وضعیت خوبی برخوردار است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: درست است که سپاهان مدافع چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود اما از نام این تیم هراسی نداریم و با تمام توان خود بازی می‌کنیم.

از نام سپاهان هراسی نداریم/ صبا از وضعیت خوبی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالصمد مرفاوی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که در باشگاه صبای قم برگزار شد، اظهار کرد: طبیعی است که بازی بسیار سختی برابر سپاهان در پیش رو داشته باشیم.

وی ادامه داد: سپاهان از چهار عنوان قهرمانی خود در دوره‌های قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دفاع می‌کند و ما هم برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی انگیزه داریم بنابراین هر دو تیم برابر یکدیگر کار سختی در پیش دارند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: ما در تعطیلات 16 روزه لیگ برتر فوتبال به سبب تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای بازی با کره جنوبی در انتخابی جام جهانی، از فرصت بهترین بهره را بردیم و به خوبی خواسته‌های جدید کادر فنی را به بازیکنان القا کردیم.

وی یادآور شد: بعد از بازی با داماش گیلان و استقلال تهران به دنبال فرصتی بودیم تا تیم را با اهداف تاکتیکی جدید آشنا کنیم که خوشبختانه این مهم در تعطیلات لیگ برتر مهیا شد و در حال حاضر از وضعیت خوبی برای دیدار با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برخورداریم.

مرفاوی ابراز داشت: خوب می‌دانیم کار دشواری برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در پیش داریم اما واقعیت این است که تیم ما از بازیکنان جوان و با انگیزه در کنار چند چهره با تجربه تشکیل شده و در هر بازی بنا به شرایط آن مسابقه ترکیب تیم را انتخاب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با اختلاف پنج امتیاز نسبت به سپاهان صدرنشین در مکان دهم جدول رده‌بندی هستیم، هنوز چیز زیادی از دست نداده‌ایم به همین خاطر می‌خواهیم از فرصت بازی در خانه برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برای کسب سه امتیاز استفاده کنیم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیداری حساس از روز نخست بازی‌های هفته دوازدهم نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 50 دقیقه عصر امروز جمعه 28 مهر ماه به قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول