اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان جانشین گل‌محمدی

مرفاوی سرمربی صبای قم شد

خبرگزاری فارس: مهاجم سابق تیم‌ ملی و باشگاه استقلال تهران رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

مرفاوی سرمربی صبای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسئولان باشگاه صبای قم دوشنبه شب رسما با یحیی گل‌محمدی مدافع سابق تیم‌ ملی فوتبال کشورمان تسویه حساب کرده و در جلسه‌ای فوری در استانداری قم با عبدالصمد مرفاوی بازیکن با سابقه تیم ملی فوتبال کشورمان به توافق رسیدند و این مربی با عقد قراردادی رسمی در رأس کادر فنی صبای قم در ادامه بازی‌های دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس قرار گرفت.

این در حالی است که عبدالصمد مرفاوی در لیگ‌‌های نهم، دهم و یازدهم نیز در لیگ برتر مربی استقلال و مس کرمان بود و در لیگ یازدهم بعد از اینکه نتوانست با تیم فوتبال مس کرمان در لیگ برتر نتیجه لازم را کسب کند، از مسئولیت خود کنار رفت.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در لیگ نهم نیز سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بود و بعد از مربیگری در تیم‌ مس کرمان در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای خود را به میروسلاو بلاژویچ داد و از این تیم جدا شد.

مرفاوی یکی از فوتبالیست‌های با سابقه ایرانی است که در زمان بازی خود در خط حمله یک مهاجم طراز اول در تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم استقلال تهران بود و از جمله بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران محسوب می‌شود.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در دوران بازی‌ خود در تیم ملی، موفق به زدن گل‌های ارزشمندی برای تیم ملی فوتبال شد که یکی از حساس‌ترین آنها در مسابقات آسیایی پکن در سال 1990 بود که در نهایت قهرمانی تیم ملی کشورمان را به دنبال داشت.

مرفاوی سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم، متولد 28 اردیبهشت ماه سال 1343 در بندر امام خمینی (ره) است و صبای قم سومین تیمی است که وی به عنوان سرمربی در دوران فعالیت خود در عرصه مربیگری در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روی نیمکت آن می‌نشیند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول