اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه بسیج نیشابور:

ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بالا رفتن سن ازدواج است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جامعه ناشی از بالا رفتن سن ازدواج است.

ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بالا رفتن سن ازدواج است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام محمد‌کاظم رجایی ظهر امروز و در جمع پاسداران در نمازخانه سید‌الشهدا(ع) ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اظهار کرد: رسم‌های غلط، ازدواج جوانان را با مشکل روبه‌رو کرده و سن ازدواج را در جامعه بالا برده است.

وی با بیان اینکه زندگی‌ها در جامعه از زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) فاصله زیادی گرفته است، تاکید کرد: باید شیعیان الگوی زندگی خود را این ازدوج آسمانی قرار دهند.

امام جمعه موقت نیشابور بیان داشت: هر چند در زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) مادیات کم بود اما، ثمره زندگی آنان چهار فرزندی شد که عصاره هستی هستند.

رجایی با انتقاد شدید از مهریه بالا برای دختران اظهار داشت: بسیاری از خانواده‌های ارزشی نیز گرفتار همین مهریه بالا شده و هم‌اکنون با مشکل روبرو هستند.

وی زندگی‌های امروزه را برخلاف زندگی اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از زندگی‌ها ابتدا با دروغ، فریب و ناخالصی آغاز می‌شود و بعد با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

رجایی از مشکلات و سختی‌های مقابل راه ازدواج جوانان انتقاد کرد و گفت: چه کسی گفته که باید تمام وسایل زندگی کامل باشد تا زندگی شروع شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عنوان کرد: آیا واقعا با کم یا صفر نمی‌توان زندگی مشترک را شروع کرد و بعد با همت، زن و شوهر به همه چیز برسند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول