اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ازدواج دخت پیامبر(ص)

برگزیدگان همایش «فاطمه زهرا(س) الگوی حیات طیبه» تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) 28 مقاله برگزیده همایش «فاطمه زهرا(س)، الگوی حیات طیبه» تجلیل شدند.

برگزیدگان همایش «فاطمه زهرا(س) الگوی حیات طیبه» تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش «فاطمه زهرا(س) الگوی حیات طیبه» به منظور تبیین جایگاه این بانوی بزرگ اسلام در عرصه‌های مختلف فردی و اجتماعی در جامعة‌الممصطفی‌العالمیه مخصوص طلاب خواهر برگزار شد.

این همایش در شش محور حیات علمی، حیات معنوی، حیات اجتماعی، حیات سیاسی حضرت زهرا(س) و حیات وی از دیدگاه دیگران فراخوان شده است.

در این همایش 9 مقاله به عنوان برتر و حائز رتبه‌های اول تا سوم شناخته شدند که این مقالات توسط طلاب دوره‌های دکترا، کارشناسی ارشد، و کارشناسی تألیف شده‌اند.

مؤلفان 12 مقاله شایسته تقدیر شناخته شدند که در مجموع 28 طلبه در این زمینه مورد تجلیل قرار گرفتند.

عبیر شراره از کشور لبنان، صالحه شریفی از افغانستان و مریم ساعدی از عراق سه نفری بودند که مقالات آنان رتبه‌های برتر را کسب کرد.

رئیس جامعة المصطفی العالمیه دیگر سخنران این همایش بود که ضمن اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س) و سیره وی در زمینه فردی و اجتماعی، مطالبی در زمینه سبک زندگی اسلامی مطرح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در این همایش طی سخنانی با اشاره به اینکه غرب با تحمیل سبک زندگی خود با دنیا نظام خانواده را در دنیا متزلزل کرده است، گفت: باید افراد هوشمند و شجاع در جامعه برای شکستن این سبک زندگی پوشالی و جایگزین کردن سبک زندگی اسلامی پیشگام شوند.

حجت‌الاسلام مهدی صفورایی نیز به عنوان دبیر علمی این همایش گزارشی از روند برگزاری همایش فاطمه زهرا الگوی حیات طیبه ارائه داد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول