اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان خبر داد

برگزاری همایش «علمدار» در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: همایش «علمدار» ویژه بزرگداشت مقام والای حضرت ابوالفضل‌(ع) در روز اول محرم در زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «علمدار» در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام منصور هاشمی در جمع عاشقان حسینی مسجد علمدار حسین(ع) در زاهدان اظهار داشت: این همایش با هدف ایجاد شور و شوق مضاعف در بین جوانان و شناساندن بیش از پیش شخصیت والای حضرت ابوالفضل(ع) به جوانان و ایجاد روحیه جانبازی و فداکاری در راه ولایت و رهبر برحق زمان خویش برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنرانی، قرائت مقاله، مسابقه نقاشی و شعر و برگزاری کلاس آموزشی در حاشیه مراسم در زمینه آداب و روش‌های مناسب عزاداری در ایام محرم از ویژه برنامه‌های این همایش است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: این همایش با حضور پر شور جوانان و مسولان در روز اول محرم در مسجد علمدار حسین(ع) در زاهدان برگزار می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود

هاشمی همچنین گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات مرحله شهرستانی حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم قرآن کریم در استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه، متولی برگزاری مسابقات قرانی در سطح کشوری و منطقه است افزود: برای این منظور برای ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌ها علاقمندان می‌توانند به ادراه کل اوقاف و امور خیریه در مرکز استان و به شعبات اداره کل در شهرستان‌های زابل و ایرانشهر مراجعه کنند.

هاشمی گفت: مهلت ثبت‌نام تا 18 آبان ماه تعیین شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به ادارات اوقاف سطح استان برای ثبت‌نام و دریافت کتاب تفسیر همراه ویژه مسابقه مفاهیم مراجعه کنند.

مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم به طور همزمان در سه شهر زاهدان، زابل، ایرانشهر 19 آبانماه از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول