اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

اختصاص 7 میلیارد ریال به شهرداری‌های شاهو و روانسر

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: به منظور توسعه و عمران شهرهای روانسر و شاهو بیش از هفت میلیارد و 200 میلیون ریال به شهرداری‌های این شهرها اختصاص یافته است.

اختصاص 7 میلیارد ریال به شهرداری‌های شاهو و روانسر

جلال صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: به منظور توسعه و عمران شهرهای روانسر و شاهو بیش از هفت میلیارد و 200 میلیون ریال به شهرداری‌های این شهرها اختصاص یافته است.

صفری ادامه داد: این اعتبار در قالب هشت پروژه و برای اجرای پروژه‌های جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی‌، زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر، موزائیک فرش‌، احداث‌، تکمیل و توسعه فضای سبز و جدول‌گذاری معابر شهرهای روانسر و شاهو هزینه می‌شود.

وی افزود: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان پنج میلیارد ریال نیز برای آسفالت خیابان‌های خاکی و بتن‌ریزی معابر شهر روانسر و زیرسازی‌، آسفالت و جدول‌گذاری معابر شهر شاهو تصویب شده است.

فرماندار روانسر گفت: به منظور تسریع در عمران و آبادانی شهر شاهو کار تهیه طرح جامع این شهر با اعتبار بیش از 320 میلیون ریال به اتمام رسیده است. 

 وی با بیان اینکه بیش از هشت میلیارد و 622 میلیون ریال اعتبار به شهرداری روانسر اختصاص یافته است گفت: این اعتبار برای اجرای طرح‌های تکمیل زیرساخت‌های کمپینگ گردشگری سراب روانسر، آسفالت خیابان‌های خاکی و بتن‌ریزی معابر، جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی و احداث پارک و توسعه فضای سبز سطح این شهر هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول