اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ترافیک شهرداری سنندج:

مطالعات طرح جامع شهری اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ترافیک شهرداری شهرستان سنندج از اجرای طرح مطالعات جامع خبر داد و گفت: این طرح از 15 آبان‌ ماه اجرا می‌شود.

مطالعات طرح جامع شهری اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کامیاب شادمان چهارشنبه‌شب در جلسه شورای ترافیک استان اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح پرسشنامه‌هایی طراحی شده که از روز 15 آبان ‌ماه امسال توسط پرسشگران از مردم پرسیده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پرسش‌ها از مسافران اتوبوس‌های خدمات شهری، تاکسی‌ها و در مجموع حمل و نقل عمومی پرسیده می‌شود، افزود: سوالات این پرسشنامه‌ها طراحی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روان‌سازی ترافیک شهری از دغدغه‌های شورای ترافیک استان است، بیان کرد: در راستای کاهش بار ترافیکی شهرستان سنندج اجرای پارکینگ طبقاتی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون ترافیک شهرداری شهرستان سنندج اضافه کرد: برای اجرای این مهم تملک زمین نیز توسط شهرداری در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس یکی از مدارس سنندج که در هسته مرکزی شهر قرار دارد تملک شده است.

شادمان یادآور شد: همچنین در راستای کاهش ترافیک سنندج طرح یک‌طرفه کردن خیابان‌ها از جمله خیابان حسن‌آباد و معکوس شدن خیابان جامی مورد توجه قرار گرفت و اقدامات لازم در این راستا انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان نیز در این جلسه با اشاره به نیاز شهرستان سنندج به پارکینگ عمومی افزود: به منظور کاهش بار ترافیکی شهرستان سنندج باید احداث پارکینگ‌ عمومی در هسته مرکزی سنندج مورد توجه قرار گیرد.

اردوان نوسودی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح ضیاء‌الدینی شهرستان سنندج یکی از طرح‌های بزرگ در راستای کاهش بارترافیکی است، شورای ترافیک استان در راستای توجه به مشکلات ترافیکی سنندج اقدام به برگزاری جلساتی با حضور متخصصان کرد تا زوایای مختلف اجرای این طرح را بررسی کند.

وی با اشاره به اینکه طرح یاد شده هم‌اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: استفاده از نظرات و پیشنهادات متخصصان برای بهتر اجرایی شدن این طرح لازم است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط راهنمایی و رانندگی استان برای کاهش ترافیک بیان کرد: نصب علائم راهنمایی و رانندگی در خیابان‌ها و یک‌طرفه شدن برخی خیابان‌های سطح شهر سنندج کمک شایانی به کاهش ترافیک استان کرده است.

عارف قادرزاده اضافه کرد: برای بهتر شدن وضعیت ترافیک شهر باید تسهیلات بیشتری به این مهم اختصاص یابد و در صورت نبود تسهیلات لازم بخش خصوصی را وارد کار کرد و به مشارکت طلبید.

در ادامه جلسه سایر اعضا نظرات و پیشنهادات خود را برای اجرای هرچه بهتر طرح‌های ترافیکی استان اعلام کردند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول