اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم:

جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی شهر قم دو منظوره می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از دو منظوره کردن برخی از جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی در شهر قم خبر داد.

جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی شهر قم دو منظوره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،محمد دلجویی اظهار داشت: با توجه به مساعدت وزارت نفت در آینده نزدیک تعدادی از جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی شهر قم دو منظوره خواهد شد.

وی افزود: با عنایت به دستور معاون رئیس جمهور و ریاست ستاد مدیریت سوخت کشور مبنی بر صدور دستور موکد دو منظوره شدن جایگاه‌های CNG پس از مکاتبه شهردار قم با وزارت نفت و دستور مساعد ایشان به زودی دو منظوره شدن جایگاه‌های CNG این سازمان عملیاتی خواهد شد.

دلجویی افزود: از 10 جایگاه CNG زیر پوشش این سازمان شش جایگاه قابلیت نصب تاسیسات عرضه بنزین را دارند که اگر مجوزهای لازم از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و سایر ارگان‌ها صادر شود سازمان میادین آمادگی دارد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی جایگاه عرضه بنزین اقدام کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: تعمیرات اساسی جایگاه گلها (شیخ آباد) با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول