اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید مهریز:

پرداخت به موقع عوارض شرط تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری است

خبرگزاری فارس: شهردار جدید مهریز از صاحبان صنایع و کسبه خواست تا با پرداخت به موقع عوارض خود شهرداری مهریز را در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یاری کنند.

پرداخت به موقع عوارض شرط تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری است

سید مصطفی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تعیین اولویت‌های کاری خود در شهرداری مهریز اظهار داشت: سعی خواهم کرد با استفاده از تجارت به دست آمده و همکاری صمیمانه همکاران دلسوز و پرتلاش خود در شهرداری و ضمن تعیین اولویت‌ها علی‌رغم امکانات محدود شهرداری در تداوم برنامه‌های مد نظر شهرداری و شورای اسلامی شهر در راه عمران و آبادانی شهر مهریز بیش از پیش گام برداریم.

وی با بیان وجود پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در سطح شهر، اولویت‌هایی که برای تکمیل آنها اقدام خواهد شد را به ترتیب پیگیری و همکاری در اجرای پروژه میدان ورودی مهریز، میدان تقاطع خیابان شهید منتظری، میدان شهدای گمنام، میدان ولی عصر، میدان جلوی بیمارستان نام برد.

وی ادامه داد: میدان معلم، میدان براستین، ساختمان شهرداری، آسفالت باقیمانده شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی و معابر اصلی و تکمیل ساختمان شعبه دوم آتش نشانی مهریز از دیگر اولویت‌های شهرداری است.

طباطبایی خاطر‌نشان کرد: همه مسئولان و شهروندان مهریز اطلاع دارند که شهرداری مهریز نسبت به اکثریت شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری‌های همطراز از منابع محدودتر درآمدی برخوردار است.

وی ادامه داد: این وضعیت نقش مهمی در عدم دست‌یابی مطلوب و به موقع به اهداف شهرداری در زمینه‌های مختلف خدمتگزاری به همشهریان داشته است.

شهردار مهریز بیان داشت: از امام جمعه مهریز، نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار‌، روسای ادارات و صاحبان اندیشه و قلم شهر مهریز و مدیران و کارشناسان استانداری در‌خواست می‌کنم تا با رهنمودهای خود یاریگر اینجانب در انجام وظایف محوله باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: با برخورداری از پشتوانه ارزشمند شورای اسلامی شهر مهریز بتوانیم در انجام اهداف محوله گام‌های موثری را برداریم.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول