اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد:

توانمندسازی سامانه SDI مشهد نیازمند تشکیل کمیته اطلاعات مکانی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد بر لزوم تشکیل کمیته اطلاعات مکانی در شهرداری مشهد با هدف توانمندسازی سامانه SDI تاکید کرد.

توانمندسازی سامانه SDI مشهد نیازمند تشکیل کمیته اطلاعات مکانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری مشهد، علی آبسالان در جلسه معرفی فعالیت‌ها و اقدامات سازمان فاوا در رابطه با زیر ساخت داده‌های مکانی (SDI) و پایگاه جامع داده‌های مکان مرجع شهر مشهد، اظهار کرد: این پروژه به صورت درون سپاری انجام می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد ادامه داد: مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری مشهد نقش اساسی در انجام این پروژه خواهند داشت و سازمان فاوا سعی در اطلاع‌رسانی موثر این پروژه دارد به نحوی که هم افزایی در مجموعه کاربران شهرداری افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه سامانه SDI سیستمی پویا بوده و بسته نیست خطاب به حاضرین جلسه اظهار داشت: استفاد از سامانه SDI و ارائه سرویس‌های اطلاعاتی به طیف گسترده مخاطبین به منظور جلوگیری از دوباره کاری‌ها و افزایش بهره‌وری از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار در شهرداری لازم و ضروری است از طرفی دیگر مدیریت شهری به طور پیوسته برای نیازهای خود احتیاج به دستیابی و دسترسی سریع به اطلاعات مکانی دارد که سامانه مزبور می‌تواند به عنوان بستری توانمند کمک شایانی در راستای حل مسائل و برنامه‌ریزی مدیران ارائه کند.

آبسالان افزود: سازمان فاوا به عنوان اقدامی اصلی و پایه‌ای در شروع این پروژه، فعالیت‌های مکان مبنا، داده‌های مکانی مورد استفاده در شهرداری مشهد، سیستم‌ها و سرویس‌های مکانی لازم را شناسایی کرده است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول