اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر:

شهرداری خرمشهر تعامل بیشتری با شورای شهر برقرار کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: این شورا هدف خود را بر مبنای قانون‌مداری و انجام امور شهری طبق اصول و چارچوب مشخص و تعریف شده بنا نهاده و انتظار دارد شهرداری شهرستان نیز در این خصوص با شورا همسو باشد.

شهرداری خرمشهر تعامل بیشتری با شورای شهر برقرار کند

سیدصباح حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: شورای شهر خرمشهر با قدرت تمام در حال انجام کار و پیگیری نواقص و کمبودهای موجود در شهر است.

وی افزود: همکاری و تعامل دستگاه‌ها و مدیران اجرایی این شهرستان با شورای شهر در راستای ارتقای بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری بوده که به حق تاکنون در این زمینه به خوبی عمل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر خاطرنشان کرد: این شهر به واسطه هشت سال جنگ تحمیلی با وجود کارها و اقدامات صورت گرفته همچنان جای کار بسیار دارد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر تعامل شورا و شهرداری چنین عنوان کرد: شهرداری باید تعامل بیشتری با شورای شهر برقرار کرده و پروژه‌های عمرانی شهرستان را بیش از پیش پیگیری کند.

حسینی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر همه هدف خود را بر مبنای قانون‌مداری و انجام امور شهری طبق اصول و چارچوب مشخص و تعریف شده بنا نهاده و انتظار دارد شهرداری شهرستان نیز در این خصوص با شورا همسو باشد.

وی با بیان اینکه شورا مصوبات اجرایی موجود در منطقه را با تمام توان پیگیری و بررسی می‌کند، گفت: لوایحی که از شهرداری به شورا می‌رسد طبق قوانین موجود بررسی و مطالعه شده و در صورت عدم مغایرت با شهر و شهروندان مورد تأیید قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر با بیان اینکه تصمیم گیرنده اصلی لوایح شهرداری شورای شهر بوده که باید آن را به‌درستی انجام دهد، تصریح کرد: حق و حقوق شهروندان نخستین اولویت شورای شهر و شهرداری است.

وی به گوشه‌ای از اقدامات اخیر شورای اسلامی شهر اشاره کرد و افزود: آسفالت بخش‌هایی از مناطق مهریزی و خیابان مقاومت در شهرستان برخی از اقدامات اخیر شورای شهر با تعامل شهرداری است.

وی اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته، در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای سطح خدمت‌رسانی شورای شهر و تغییرات این روند به‌طور محسوس در بخش‌های مختلف شهرستان هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول