اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

برنامه‌های فرهنگی در سطح مساجد گسترش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: ‌باید برنامه‌های فرهنگی در سطح مساجد گسترش یابد و جوانان را جذب دین کنیم چرا که دشمن می‌خواهد جوانان را دین‌گریز کند.

برنامه‌های فرهنگی در سطح مساجد گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا ظهر امروز در جمع نمازگزاران روستای گنج‌تپه از توابع این شهرستان با بیان اینکه روحانیون پرچم‌داران اسلام هستند، اظهار داشت: ‌باید برنامه‌های فرهنگی در سطح مساجد گسترش یابد و جوانان را جذب دین کنیم چراکه دشمن از طریق فرهنگی وارد جنگ شده و جوانان را هدف قرار گرفته و می‌خواهد جوانان را دین‌گریز کند.

وی با بیان اینکه قوام دین و دنیا به عالم بستگی دارد، ادامه داد: عالم جامعه‌ای را پشت سر خود دارد و آنان را رهبری و هدایت می‌کند.

امام جمعه شهر بهار تصریح کرد: روحانیان الگوی عملی برای جامعه هستند به طوری که نجات نسل جوان به وجود روحانیان بستگی دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: سه هیئت در سطح روستای گنج‌تپه فعال است و یک خانه قرآن با 200 نفر عضو در این روستا فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام مرتضی کریمی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی 17 باب خانه عالم در سطح روستاها احداث کرده و 200 تشکل دینی و کانون‌های فرهنگی در سطح شهرستان فعال است.

وی با بیان اینکه امسال کانون تخصصی مهدویت در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال عملیاتی می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ از 70 روستای شهرستان 30 روستا دارای روحانی است و در تمام مساجد شهری شهرستان روحانی مستقر است.

در پایان از زحمات حجت‌الاسلام علی‌اصغر زارعی تقدیر و حجت‌الاسلام هادی صدوقی به عنوان روحانی مستقر روستا معرفی شد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول