اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

برنامه‎های فرهنگی مبتنی یر ارزش‎ها موجب پیروزی ایران می‎شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: هر وقت در کشور در حوزه زیرساختی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برنامه‎ها مبتنی بر ارزش‌های اسلامی صورت بگیرد پیروزی‎های پی‎درپی نصیب ایران می‎شود.

برنامه‎های فرهنگی مبتنی یر ارزش‎ها موجب پیروزی ایران می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت بعد از ظهر امروز در حاشیه دومین همایش ملی میقات الرضا (ع) که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اگر ذره‎ای از مبانی اصیل انقلاب فاصله بگیریم توفیقات نظام کاهش خواهد یافت.

وی بر احیای شعائر اسلامی تاکید و تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری سه دلیل اصلی در خصومت و خباثتی که نظام سلطه نسبت به ایران اسلامی دارد مشهود است که یکی از این عوامل تبدیل ایران اسلامی به کارگاه بزرگ سازندگی است چرا که ایران هر سال شاهد رشد و تعالی بوده به خصوص در شش سال اخیر کارهای جهشی و نو در اقصی نقاط کشور به وجود آمده است.

استاندار گلستان الگو شدن انقلاب اسلامی و ملت ایران برای ملت‎های منطقه به ویژه کشورهای جهان اسلام را از دیگر خصومت استکبار بر علیه ایران عنوان کرد و گفت: با گسترش بیداری اسلامی و سرنگونی دیکتاتورهای وابسته در منطقه که با تأسی از انقلاب اسلامی است این دشمنی شدت گرفته و به گفته خودشان خاورمیانه جدیدی بدون اسرائیل به وجود آمده است.

قناعت سومین عامل شیطنت دشمن بر علیه ایران که به ویژه در سال‎های اخیر شدت گرفته است را احیاء گفتمان امام و انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: آن چیزی که لج آمریکا را در می‎آورد شعارهای انقلاب است لذا اگر در مسند امور مدیران اعتقادی قرار بگیرند شاهد حرکت‎های جهشی هستیم و اگر شعائر اسلامی و گفتمان انقلاب احیا شود توفیقات نظام بیشتر می‎شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول