اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام دشتستان:

خانوارهای مددجوی دشتستان از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان گفت: خانوارهای مددجوی کمیته امداد شهرستان دشتستان از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.

خانوارهای مددجوی دشتستان از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید اکبر عدنانی چهارشنبه شب در دیدار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و حاصل اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: محرومیت‌زدایی در جامعه و رفع نیازهای اقشار نیازمند در عرصه‌های مختلف مهم‌ترین ماموریت و وظیفه کمیته امداد است و در سال‌های اخیر در این زمینه عملکردی مطلوب داشته است.

عدنانی بیان داشت: در شهرستان دشتستان بر اساس نیازهای جامعه ارائه خدمات مشاوره‌ای از برنامه‌های مهمی است که مسئولان کمیته امداد امام در دستور کار خود قرار داده‌اند و مددجویان این نهاد در مراحل مختلف از این خدمات بهره‌ برده‌اند.

وی اضافه کرد: در شش ماهه نخست سال جاری خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی 170 نفر به صورت فردی و 454 نفر به صورت گروهی توسط کارشناسان مشاوره در کمیته امداد شهرستان انجام شده و این آمار درصد بالایی از گروه هدف خدمات مشاوره‌ای در این شهرستان را شامل می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: افراد مشاوره شده در کانون‌های موقت تابستانی 62 نفر و دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوهای تابستانی 47 نفر و دانش‌آموزان مجتمع شبانه‌روزی 17 نفر بوده‌اند و تعداد 220 خانوار در جریان بازدید از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان با اشاره به اقشار مشمول خدمات مشاوره‌ای عنوان کرد: تمام مشمولان نظام جامع، دانش‌آموزان و دختران بازمانده از تحصیل، زنان مطلقه، همسران جوان و جوانان در آستانه ازدواج مشمول خدمات مشاوره‌ای هستند.

عدنانی خاطر نشان کرد: موضوعاتی از قبیل پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های ارتباطی والدین و فرزندان، مهارت‌های زندگی، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی تحصیلی، اعتماد به نفس و... از سرفصل‌هایی است که در قالب خدمات مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان گفت: 50 مورد از مشاوره‌های ارائه شده به مددجویان به عنوان موارد موفق شناسایی شده است بدین معنی که با مشاوره دادن کارشناسان مربوطه مشکل آنها به طور کامل حل شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول