اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان:

قیمت برخی اجناس در دشتستان پایین می‌آید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: روزهای آینده شاهد پایین آمدن قیمت‌ برخی اجناس در بازار در سطح شهرستان دشتستان خواهیم بود.

قیمت برخی اجناس در دشتستان پایین می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده در جلسه کارگروه تنظیم بازار برازجان اظهار داشت: دولت تمهیداتی برای پایین آوردن قیمت اجناس اندیشیده که امیدوار هستیم موجبات رضایت خاطر شهروندان را فراهم کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان ضمن ارایه گزارشی از وضعیت بازار و نوسان قیمت‌ها طی روزهای گذشته به رشد 30 درصدی روغن و برنج اشاره کرد و افزود: اخیرا 300 تن برنج توزیع شده و هم‌اکنون نیز 700 تن دیگر آماده توزیع داریم که ظرف روزهای آینده با قیمت دولتی توزیع می‌شود.

محمدزاده تصریح کرد: طی روزهای آینده شاهد پایین آمدن برخی قیمت‌ها در بازار در سطح شهرستان دشتستان خواهیم بود.

وی با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان خاطر نشان کرد: در ماه گذشته 11 نانوایی را در دشتستان به جرم کم‌فروشی و گرانفروشی پلمپ کردیم.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار دشتستان نیز بیان کرد: ما از هفته آینده باید منتظر کاهش 15 درصدی قیمت لبنیات در شهرستان باشیم.

کوروش دهقان عنوان کرد: وظیفه ما کم کردن فشار بر مردم و بهبود اقتصاد آنها است و تمام مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: جلوی افراد سودجو را باید گرفت و در صورت لزوم مغازه‌های آنان نیز باید پلمپ شود؛ فروشگاه‌ها حتما باید اتیکت نصب کنند چون اتیکت خود باعث معلوم بودن قیمت برای مردم و جلوگیری از گرانفروشی است.

دهقان از مسئولان تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی خواست قیمت‌ها را کنترل و هر هفته دو بار قیمت‌ها را به فرمانداری گزارش دهند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول