اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

فعالیت 800 واحد صنفی بدون پروانه در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: هم‌اکنون 800 واحد صنفی بدون پروانه داریم که در سطح شهر برازجان و شهرستان دشتستان فعالیت می‌کنند که باید آنها نیز ساماندهی و دارای پروانه کسب شوند.

فعالیت 800 واحد صنفی بدون پروانه در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی برازجان اظهار داشت: ساماندهی اصناف و بازاریان و نظم بخشیدن به آنها از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان است.

وی افزود: در بحث تنظیم بازار همه مسئولان باید همکاری کنند و به فضل خدا به نتایج خوبی طی روزهای آینده خواهیم رسید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با تجلیل از برگزاری این نشست خاطر نشان کرد: مشارکت مسئولان در ساماندهی بازار امری لازم است و باید نشست‌های ما برای برطرف کردن مشکلات بیشتر باشد. 

محمدزاده تصریح کرد: 800 واحد صنفی بدون پروانه داریم که در سطح شهر و شهرستان فعالیت می‌کنند که باید آنها نیز ساماندهی و دارای پروانه کسب شوند.

وی ادامه داد: صنوف آلاینده مانند نجاری، جوشکاری، مصالح ساختمانی و تعمیرکاران نیز به مکان‌هایی که برای آنان در نظر گرفته شد، منتقل خواهند شد.

این مسئول بیان کرد: جلسه‌ای هفته آینده در مسجد جنت برازجان برگزار می‌شود و بازاریان از میان خود هیئت امنایشان را تشکیل می‌دهند.

مسئول کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی برازجان نیز از همکاری نیروی انتظامی با شورا و شهرداری و نیز سایر مسئولین در ساماندهی بازار روز و دیگر مصوبات شورای شهر قدردانی کرد.

سید اصغر طالبی از جمع‌آوری دستفروشان و رفع سد معبر تشکر کرد و حمایت از سرمایه‌گذاران برای ایجاد بازارچه محلی در سطح شهر و انتخاب هیئت امنای بازار روز به منظور پیشبرد کارها را خواستار شد.

فرمانده انتظامی دشتستان نیز در این نشست گفت: وقتی برای خدمت به برازجان آمدم و به بازار روز رفتم چهره بازار را در شأن مردم این شهر ندیدم؛ الان خیلی بهتر و زیباتر شده و بازاریان باید خودشان هم برای زیباسازی پیش بیایند.

داوود محمودزاده افزود: مسئولان عزمی جزم برای ساماندهی بازار دارند و همه باید کمک کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول