اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتصابات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد‌ خبر داد

دستور دانشجو برای استخدام 10 هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل انتصابات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با دستور رئیس دانشگاه آزاد 10 هزار نفر به عضویت هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد در سراسر کشور در می‌آیند.

دستور دانشجو برای استخدام 10 هزار عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود بنی‌اسد صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه آزاد بوشهر از ایجاد بزرگ‌ترین آزمایشگاه ملی و تخصصی در بوشهر متناسب با ظرفیت استان بوشهر خبر داد.

مدیرکل انتصابات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد تصریح کرد: همه مدیران باید قدردان این سنگر علمی باشیم و فرصت خدمتگزاری را غنیمت بشماریم زیرا این مسئولیت یک امانت الهی است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: مدیران دانشگاه خلیج فارس و آزاد بوشهر با نشست‌های مشترک علمی گام‌های بلندی در مسیر توسعه آموزش در استان بوشهر بردارند.

عبدالکریم جمیری از خدمات 20 ساله دکتر امامی رئیس سابق دانشگاه آزاد بوشهر قدردانی کرد و گفت: ایشان سهم زیادی  در توسعه و رشد کمی و کیفی دانشگاه آزاد بوشهر داشت.

در این نشست نمایندگان دشتستان، کنگان دیر و جم، ائمه جمعه اهرم، برازجان و عالی شهر نیز حضور داشتند.

در پایان این مراسم از تلاش‌های ساسان قاسمی رئیس قبلی دانشگاه آزاد بوشهر قدردانی و حجت‌الاسلام جمال‌زاده رئیس پیشین دانشگاه آزاد خرم‌آباد به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول