اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

برخورد با متخلفان اقتصادی جو کاذب بازار را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان گفت: باید با نظارت و برخورد با متخلفان اقتصادی جو کاذب به وجود آمده در بازار را خنثی کنیم.

برخورد با متخلفان اقتصادی جو کاذب بازار را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در کمیته تنظیم بازار سرایان با اشاره به تلاش‌‌های دشمنان در راستای ایجاد جنگ روانی و اقتصادی در جامعه بر ضرورت نظارت بر بازار تاکید کرد.

وی اظهار کرد: باید با نظارت دقیق بر بازار و برخورد با متخلفان جو کاذب به وجود آمده را خنثی کنیم.

فرماندار سرایان ضمن انتقاد از طولانی شدن صدور کارت بازرسان افتخاری افزود: وجود یک یا دو بازرس در سطح شهرستان روند بازرسی و کنترل را با مشکل مواجه کرده لذا لازم است ضمن صدور کارت بازرسان افتخاری و افزودن تعداد بازرسان کنترل بر بازار هر چه بیشتر تسهیل شود.

مهدی‌‌نژاد دامن زدن برخی از افراد به شایعات مبنی بر کمبودها و افزایش قیمت‌ها را در بازار موثر دانست و بر ضرورت کنترل جو روانی حاکم بر جامعه تاکید کرد.

وی افزود: با وجود اینکه در راستای تامین کالاها و خدمات در جامعه کمبودی وجود ندارد عده‌ای با دامن زدن به شایعات سعی در ایجاد جو روانی و کاذب در جامعه دارند که لازم است با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع در راستای شکستن این جو گام برداریم.

محمد تیموری معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سرایان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار و تغییرات قیمت‌ها خواستار نظارت جدی بر بازار شد.

علی رجبی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سرایان نیز با بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از یک‌هزار و 740 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان به عمل آمده است، گفت: در نتیجه این بازرسی‌ها 40 پرونده تخلف تشکیل شده که از این تعداد 12 پرونده مربوط به گرانفروشی، شش پرونده مربوط به قاچاق کالا، هشت پرونده تقلب و عدم درج قیمت، سه پرونده کم‌فروشی و مابقی نیز سایر تخلفات اقتصادی بوده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول