اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دنا:

دستگاه‌های نظارتی از کنترل بازار غافل نشوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دنا گفت: دستگاه‌های نظارتی و مسئول باید کنترل و نظارت بر بازار را سرلوحه کار خود قرار داده و اجازه ندهند که عده‌ای سوء استفاده کنند.

دستگاه‌های نظارتی از کنترل بازار غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، عصر سه‌شنبه جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری و مدیران شهرستانی در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

زواره اسدی با تاکید بر توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصل خدمتگزاری بر مبنای وحدت و همدلی گفت: خوشبختانه در این شهرستان وحدت لازم میان مردم و مسئولین وجود دارد و همچنان که رهبر معظم فرمودند خدمت به مردم توأم با همدلی و تلاش صادقانه است.

وی مردم این شهرستان را مردمی ولایت‌مدار دانست و گفت: امروز گرانی بر مردم فشار وارد می‌کند اما نظام جمهوری اسلامی با اقتدار بر مشکلات فائق خواهد آمد لذا مدیران خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اسدی ادامه داد: بی‌انضباطی از هیچکس پذیرفتنی نیست و این سبب می‌شود که بسیاری از زمان‌ها را از دست بدهیم و باید به این نکته نیز توجه ویژه‌ای بشود.

وی پاسخگویی به مردم در همه زمینه‌ها را خواستار شد و افزود: باید در پاسخگویی و راه انداختن کار مراجعین به ادارات بسیار خوب عمل شود که در شهرستان ما اداراتی هستند که عملکرد خوبی دارند.

سرپرست فرمانداری دنا افزود: استکبار در طول سال‌های متمادی اقدامات مختلفی علیه جمهوری اسلامی انجام داد که آخرین آن بحث اقتصادی و تحریم‌هاست اما پویایی جامعه و وجود رهبری دینی در جامعه این مقاومت را در کشور شکل داد و سبب شد که این کنش‌ها علیه انقلاب نتیجه‌ای عکس دهد و سبب شود که ایران اسلامی به استقلال و عزت برسد و اکنون به عنوان یک الگو برای دیگر کشورهای اسلامی مطرح شود.

این مقام مسئول کنترل و نظارت بیشتر را بر بازار خواستار شد و تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی و مسئول باید کنترل و نظارت بر بازار را سرلوحه کار خود قرار داده و اجازه ندهند که عده‌ای سوء استفاده کنند.

وی لزوم صدور ماموریت‌ها را با هماهنگی فرمانداری عنوان کرد و گفت: از نیروی انتظامی و مأموران راهنمایی و رانندگی درخواست می‌شود در ساعت غیر اداری از تردد خودروهای اداری بدون ماموریت جلوگیری و با مدیرانی که قانون را رعایت نکنند برخورد شود.

سرپرست فرمانداری دنا تاکید کرد: مدیران خدمات انجام شده را به مردم یادآوری کرده و اطلاع‌رسانی در زمینه کار و عملکرد انجام گیرد تا مردم بدانند چه کارهایی انجام گرفته است.

در این جلسه مقرر شد مدیران از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی به خصوص راه، مسکن، کشاورزی، آب و منابع طبیعی گزارش دهند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول