اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد صورت گرفت

رشد 65 درصدی مشارکت مردمی در کمک‌رسانی به نیازمندان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد با اشاره به رشد 65 درصدی مشارکت‌های مردمی در کمک به نیازمندان گفت: امسال 680 میلیون تومان کمک به صورت نقدی و غیرنقدی از سوی مردم جمع‌آوری شده است.

رشد 65 درصدی مشارکت مردمی در کمک‌رسانی به نیازمندان

محمد نوشادی‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه 3 هزار و 900 خانوار با جمعیت 9 هزار نفر را مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسدآباد تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: از این تعداد مددجو 200 نفر دانشجو و 700 نفر دانش‌آموز هستند.

وی از رشد 65 درصدی مشارکت‌های مردمی در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: در طی شش ماهه امسال 680 میلیون تومان کمک به صورت نقدی و غیرنقدی از سوی مردم جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد در ادامه با بیان اینکه اعتبار امسال برای ایجاد اشتغال 6 میلیارد و 400 میلیون تومان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: تاکنون 820 میلیون تومان تسهیلات به صورت بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.

نوشادی‌مقدم همچنین با بیان اینکه در سالروز ازدواج حضرت علی (س) و فاطمه‌ زهرا (س) 50 نوعروس به خانه بخت می‌روند، گفت: در شش ماهه نخست امسال 185 میلیون تومان جهیزیه به نوعروسان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 700 نفر یتیم زیر پوشش این کمیته هستند، گفت: تعداد یک‌هزار و 200 حامی از این ایتام حمایت می‌کنند که 250 نفر آنان همدانی، 700 نفر تهرانی و مابقی اسدآبادی هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد همچنین به وجود 220 کارگاه قالیبافی در روستاهای اسدآباد اشاره کرد و گفت: در طی این شش ماه 60 تخته قالی به متراژ 190 متر مربع توسط قالیبافان زیر پوشش کمیته امداد اسدآباد بافته شده است.

وی با بیان اینکه نظارت و سرکشی از کارگاه‌ها و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا مهم‌ترین کار کمیته‌ امداد است، خاطرنشان کرد: در طی این مدت 5 هزار و 700 مورد سرکشی توسط 9 نفر ناظر انجام شده است.

نوشادی‌مقدم با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 950 میلیون تومان مستمری به خانواده‌های زیر پوشش پرداخت و 200 خانوار نیز به صورت موردی حمایت ‌شدند، افزود: میزان مبلغی که ماهانه به خانواده‌ها پرداخت می‌شود مابین 40 تا 75 هزار تومان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال در جشن عاطفه‌ها 72 میلیون تومان کمک‌های مردم جمع‌آوری شد، یادآور شد: این میزان کمک توسط دارالایتام، آموزش و پرورش و کمیته ‌امداد جمع‌آوری شده ست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد در پایان ساخت 18 واحد مسکن مددجویی، پرداخت 69 میلیون تومان در امر تفقد و دلجویی، 4 میلیون تومان به زلزله‌زده‌ها، آموزش 170 نفر در آموزشگاه‌ها، بیمه 730 نفر، 270 مورد تعمیرات، آموزش 228 نوعروس را از جمله عملکرد کمیته امداد این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول