اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویین زهرا:

9 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد بویین زهرا هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به زیر پوشش قرار دادن دو هزار و 400 خانواده بویین زهرایی توسط کمیته امداد گفت: 9 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد بویین زهرا هستند.

9 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد بویین زهرا هستند

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 9 هزار نفر در قالب 2 هزار و 400 خانوار در بویین زهرا زیر پوشش این کمیته قرار دارند، عنوان کرد: فعالیت‌های کمیته امداد در بخش‌های مختلف پرداخت تسهیلات، ارائه امکانات مختلف و تجهیزات رفاهی به مددجویان در حد توان و اجرای طرح‌های فرهنگی و دوره‌های مختلف و توجیهی ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: ارائه تسهیلات اشتغا‌ل‌زایی در بویین زهرا از جمله اقداماتی است که تاکنون موجب خوکفایی تعداد زیادی از خانواده‌ها شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های حمایتی این نهاد در ایام مختلف سال به مددجویان عرضه می‌شود، عنوان کرد: طرح زکات، طرح شهید رجایی، طرح اکرام ایتام و طرح‌های نیکوکاری دیگری نیز هستند که با همکاری و مساعدت‌های مردمی انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا ادامه داد: بررسی مشکلات و دغدغه‌های مددجویان و خانوده‌های زیر پوشش نیز در ضمن بازدید‌های مستمر از آنان انجام می‌شود.

غلامی با اشاره به فعالیت‌های علمی و آموزشی این کمیته برای دانش‌آموزان و نخبگان دانش‌آموزی عنوان کرد: در حال حاضر 650 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و بیش از 120 دانشجو زیر پوشش خدمات و برنامه‌های این کمیته قرار دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه خانواده‌های زیر پوشش این کمیته از خدمات و مزایای بسیاری بهره‌مند هستند، تصریح کرد: لزوم رسیدگی هرچه بیشتر به محرومان و افراد آسیب دیده موجب گسترش خیر و برکت جامعه اسلامی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا بیان داشت: تداوم طرح‌های کمیته امداد در گرو حمایت‌های مستقیم مردمی است.

غلامی ادامه داد: در شش ماه گذشته در قالب اجرای طرح ویژه اکرام بیش از 600 حامی جدید شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشتر حامیان شناسایی شده بومی هستند، اذعان داشت: طرح‌های مشارکت‌محور این کمیته در سال جاری گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول