اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مدیون نامه‌های مردمی نباشیم / لزوم تکریم ارباب رجوع

خبرگزاری فارس: معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای هماهنگی مدیران ادارات کل این وزارتخانه در استان همدان بر لزوم پاسخگویی بیشتر و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.

مدیون نامه‌های مردمی نباشیم / لزوم تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، ابراهیم نظرجلالی اظهار داشت: نیت و قصد ما از آمدن به استان همدان در سال آخر دولت ارزیابی و سنجش و رفع نقاط کور در امور استان است.

وی افزود: همه انسان‌ها از ارزیابی خوششان نمی‌آید اما همه اگر روش خود ارزیابی را برای خود اجرا کنند قطعاً این نگرش پیش نخواهد آمد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: توصیه من در سال آخر دولت این است که امسال سال نتیجه‌گیری است و اقدامات بزرگی در دولت نهم و دهم صورت پذیرفته که برخی از آنها در این سال باید به اتمام برسند.

وی تأکید داشت: سفرهای استانی ریاست جمهور نسبت به دولت‌های گذشته بی‌سابقه بود و بی‌شک این سفرها در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

نظرجلالی خاطرنشان کرد: خواهشی که از شما دارم اینکه نامه‌های مردمی که در طول این سفرها به ادارات شما ارجاع داده شد بی‌جواب نماند و شما مدیون نامه‌های مردم نشوید.

وی افزود: به احترام مردم و حرمت رأی آنها باید با نمایندگان مجلس تعامل داشته و اقدامات انجام شده را به آنها گزارش دهید.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح ادغام در استان همدان با فرآیند بسیار خوب و منطقی انجام پذیرفته و این وزارتخانه یک قدرت و قوت جمعی پیدا کرده و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با مثبت ارزیابی کردن نشست‌های مدیران سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در سال گذشته دو جلسه در خدمت مدیران بودیم و در سال جاری هم هر یکشنبه آغاز هر ماه جلسات شورای مدیران استانی وزارتخانه را تشکیل دادیم.

مسعود اقلامی افزود: در این جلسات مدیران دستگاه‌ها با وظایف دیگر دستگاه‌ها آشنا می‌شوند و مشکلات و موانعی که وجود دارد با هم‌اندیشی و مشورت رفع می‌شود.

قائم مقام وزیر در استان همدان تصریح کرد: در بحث ادغام وزارتخانه‌ها در استان با همت و لطف مدیران یکی از بهترین استان‌ها بودیم که البته این امر محقق نمی‌شد مگر با همراهی و پشتکار مدیران و دستگاه‌ها.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسات تمام مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت و مقام معظم رهبری در خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و در مجموع این نشست‌ها تاثیر مثبتی بر روند رشد و شکوفایی استان خواهد داشت.

اقلامی در پایان سخنانش گفت: امیدواریم که با حمایت مقام عالی وزارت و همچنین معاونان ایشان بتوانیم خدمتگزاری به مردم استان را با کیفیت و گستره بیشتری انجام دهیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول