اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استان‌های سازمان صنعت معدن و تجارت:

مسئولیت ما ریاست نیست

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: مسئولیت‌پذیری از شاخص‌های خوب نظام به حساب می‌آید و خدمتگزاری بزرگترین لذت مسئولیت‌پذیری است.

مسئولیت ما ریاست نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مظفر فروتن در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در آینده یکی از نظام‌های اول دنیا است.

فروتن تصریح کرد: کشور ایران از ابتدای انقلاب تا‌کنون با بحران‌های اقتصادی زیادی مواجه بوده است و همه ما از ابتدای انقلاب فشارهای اقتصادی را لمس کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه باید با توجه به این شرایط، کشور را از لحاظ اقتصادی تقویت کرد‌، افزود: استان‌ها باید از اختیاراتی که در استان وجود دارد نهایت استفاده را کنند تا در استان تحول ایجاد شود.

مدیرکل امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور خاطرنشان کرد: زیرساخت‌ها در استان کرمانشاه فراهم است و باید نهایت استفاده را در راستای تحول اقتصادی در این شهر انجام داد.

وی با تاکید بر بازاریابی در راستای افزایش صادرات استان، خاطرنشان کرد: مرزی بودن استان کرمانشاه یک پتانسیل در راستای توسعه استان به شمار می‌آید و این خود باعث جذب سرمایه‌گذار می‌شود. باید همه مسئولان با همکاری مدیریت ارشد استان آینده کرمانشاه را متحول کنند.

مدیر‌کل امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور در ادامه تصریح کرد: مسئولیت‌پذیری از شاخص‌های خوب نظام به حساب می‌آید و خدمتگزاری بزرگترین لذت مسئولیت‌پذیری است.

وی افزود: از امام آموختیم که خدمتگزار و سرباز این نظام باشیم و هر جا که مسئولان صلاح بدانند باید خدمت کنیم.

وی در ادامه با آرزوی توفیق برای محسن رستمی سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، جهانگیر شاهمرادی را از مجموعه‌های توانمند استان دانست و گفت: جهانگیر شاهمرادی مدیرعامل شرکت‌های صنعتی استان کرمانشاه فعالیت‌های خوبی را در حوزه اقتصادی دارد و امید است منشأ خیر و برکت و توسعه اقتصادی استان کرمانشاه باشد.

فروتن نترس بودن از حل مشکلات، دفاع از سرمایه‌گذاری و تولید را در قالب شاخصه‌هایی معرفی کرد که باید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به آن توجه کند‌.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول