اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

ائمه جمعه دخالتی در عزل و نصب‌های بوشهر نداشته‌اند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تاکنون در عزل و نصب‌های صورت گرفته در استان ائمه جمعه دخالتی نداشتند و اولویت ما انتخاب بهترین مدیران برای تسریع در روند توسعه بوشهر است.

ائمه جمعه دخالتی در عزل و نصب‌های بوشهر نداشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند عصر امروز در دیدار با ائمه جمعه استان بوشهر با تاکید بر ارتقای جایگاه اداری استان بوشهر گفت: در استانداری بوشهر از لحاظ ساختار استانداری 2-2 و نزدیک به سه هستیم در حالی که در تلاشیم این جایگاه را به 2-1 ارتقا دهیم.

حسنوند اظهار داشت: این ارتقای جایگاه و ساختار باعث ارتقای بخش زیادی از ادارات و تبدیل آنها به ادارات کل می‌شود و این امر در توسعه این استان نقش مهمی را ایفا می‌کند.

حسنوند گفت: با تقویت ارتباط با مراجع تصمیم‌گیری در سطح کشور امکان جذب اعتبارات ملی و افزایش سهم استان بوشهر در جذب اعتبارات نیز افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر سفر مدیران کل استان به مرکز برای پیگیری امور استان گفت: حضور نیافتن مدیران کل در شهرستان‌های استان بیانگر بی‌اعتنایی آنان نسبت به منطقه است و باید این نگاه تغییر کند.

حسنوند یادآور شد: تقویت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر برای تحول اقتصاد بومی و خانگی در سطح این استان ضروری است.

وی بیان کرد: در این ارتباط ستاد تسهیل و سرمایه‌گذاری استان بوشهر با قوت زیادی وارد عمل شده و از سرمایه‌گذاران بیش از گذشته حمایت می‌کنیم.

استاندار بوشهر گفت: همچنین همایش سرمایه‌گذاری با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این استان با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اسفند امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی در مورد عمران شهری نیز اظهار داشت: عمران شهری استان بوشهر ضعیف است که این امر با توجه به موقعیت استان قابل قبول نیست.

حسنوند در زمینه ارتباط با کشورهای دیگر نیز گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان بوشهر و همسایگی با برخی کشورهای حوزه خلیج فارس برای گسترش ارتباطات سیاسی، تجاری و اقتصادی می‌طلبد کنسولگری برخی کشورها در بوشهر باشد.

حسنوند با تاکید بر اینکه راه تجارت باید در استان بوشهر باز شود گفت: استانی با 707 کیلومتر ساحل نباید با خلیج فارس مردم آن دچار مشکل معیشتی باشند به همین دلیل ستاد مبارزه با قاچاق کشور در استان بزودی تشکیل می‌شود.

وی یادآورشد: ما نیز با قاچاقچیان سوخت و کالا مخالفیم ولی این به معنی تعطیلی تجارت نیست و با توجه به افزایش اختیارات استانداران در تلاشیم از این اختیارات و قوانین به نفع استان استفاده کنیم.

حسنوند در مورد عزل و نصب‌ها در استان بوشهر بیان کرد: تاکنون در عزل و نصب‌ها از طرف ائمه جمعه هیچ سفارشی دریافت نکرده‌ایم و سعی داریم از بهترین نیروها برای اداره این استان استفاده کنیم.

وی در مورد اردوگاه اتباع خارجی در دالکی نیز گفت: به جای اینکه مدافع منافع استان باشیم نباید از یک مخروبه اردوگاهی دفاع کنیم و سعی می‌کنیم هر چه سریع‌تر این اردوگاه تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول