اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

انجمن هنرهای تجسمی چرام تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام از تشکیل انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان خبر داد.

انجمن هنرهای تجسمی چرام تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست هنرمندان هنرهای تجسمی چرام در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این نشست سید محمد تقوی اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی شاخه‌های مختلف هنری، انجمن هنرهای تجسمی شهرستان چرام تشکیل شد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام گفت: وجهه فرهنگی شهرستان چرام بر کسی پوشیده نیست زیرا بیشتر هنرمندان برجسته در جشنواره‌های ملی، منطقه‌ای و استانی از این شهرستان هستند.

این مسئول با بیان اینکه با استقرار این نمایندگی نیاز به انسجام بیشتری در رابطه با برنامه‌های فرهنگی و هنری احساس می‌شود، عنوان کرد: با تشکیل انجمن هنرهای تجسمی و همکاری هنرمندان، گام مهمی در این زمینه برای شهرستان چرام برداشته می‌شود.

تقوی با بیان ضرورت ایجاد ارتباط تولید آثار هنری و مصرف آن در جامعه گفت: جهت تقویت چرخه اقتصادی هنرهای تجسمی لازم است زیرا انجمن هنرهای تجسمی می‌تواند نقش موثرتری در تولید آثار هنری و خرید آن ایفا کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام وفاق و همدلی هنرمندان را رمز موفقیت آنان دانست و عنوان کرد: خداوند باری تعالی خود زیبایی مطلق است و هنر را به ودیعه در نزد هنرمند قرار داد تا وی با خلق آثار در جامعه تاثیرگذار باشد بنابراین نقش و جایگاه هنرمند بسیار با اهمیت است.

وی همچنین تصریح کرد: شایسته است سلوک و رفتار هر هنرمندی منطبق با تعهد آن باشد و در این راستا نباید از هیچ کوششی فروگذار کنیم.

در این نشست کورش غلامی به‌عنوان مسئول انجمن، مهرداد کاظمی نایب رئیس، یوسف فلاحت خزانه‌دار، جان‌محمد بهره‌دار بازرس و مجید اکبری منشی انجمن به مدت شش ماه به عنوان هیئت امنا منصوب شدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول