اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث دیوار ساحلی خرمشهر

شناورهای سواحل کارون در خرمشهر پهلو می‌گیرند

خبرگزاری فارس: شهردار خرمشهر گفت: با احداث دیوار ساحلی خرمشهر، پهلوگیری شناورهای صیادی و تجاری در سواحل کارون در این بندر فراهم می‌شود.

شناورهای سواحل کارون در خرمشهر پهلو می‌گیرند

محمد نظارت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: شهرداری خرمشهر با تمام کمبود و کاستی‌های موجود در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که اخیراً در شورای اسلامی این شهر ایجاد شده بود و به دست مدیران با درایت و کارآمد شهری و استانی برطرف شد، تعامل بین شورا و شهرداری بیش از پیش در اولویت است.

شهردار خرمشهر خاطر نشان کرد: با وجود اینکه این منطقه سالیان زیادی درگیر جنگ تحمیلی و مقاومت بوده آثار خرابی و ویرانی بسیاری در آن به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه این شهر همچنان جای کار دارد گفت: در راستای عمران و آبادی بخش‌های مختلف شهری نظیر عمرانی، اجتماعی، رفاهی و اقتصادی خرمشهر باید تمام ارگان‌های اجرایی سطح شهرستان دست به دست یکدیگر داده و با هم تعامل کنند.

نظارت با اشاره به بخش گردشگری و تفریحی ضعیف این شهرستان عنوان کرد: پروژه احداث گسترش دیوار ساحلی رودخانه کارون به طول یک‌هزار و 600 متر در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در دو مرحله و با اعتباری افزون بر 167 میلیارد ریال اجرایی شده است گفت: مرحله دوم این پروژه نیز 50 درصد پیشرفت داشته که عملیات آن شامل احداث دیوار ساحلی حدفاصل بین پل قدیم از هتل جهانگردی تا بلوار شهدای آب و فاضلاب خرمشهر است.

شهردار خرمشهر اظهار کرد: با ساخت دیوار ساحلی در دو سوی رودخانه کارون، امکان پهلوگیری شناورهای صیادی و تجاری در سواحل کارون در این بندر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول