اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

کارهای اجرایی زیادی در خرمشهر بلاتکلیف مانده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: کارهای اجرایی زیادی در خرمشهر بلاتکلیف مانده است که بایستی به آن رسیدگی شود.

کارهای اجرایی زیادی در خرمشهر بلاتکلیف مانده است

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: مسئولان نباید پشت میزهایشان بنشینند و وقت را بیهوده بگذرانند چرا که شهرستان خرمشهر و مردم غیور آن پس از گذشت 20 سال از جنگ تحمیلی همچنان مظلومند.

وی با بیان اینکه کارهای اجرایی زیادی در این شهر بر زمین مانده است افزود: بسیاری از روستاهای این منطقه از عدم آبرسانی و برق‌رسانی مطلوب و مناسب و دیگر امکانات رفاهی رنج می‌برند و ما به آسانی سر بر بالین می‌نهیم.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان اجرایی منطقه خاطر نشان کرد: با همت، یکدلی و تعامل باید در راستای خدمت به مردم شهرستان خرمشهر گام برداشته شود.  

وی در ادامه از مسئولان منطقه آزاد اروند خواست که این منطقه را بیش از پیش مورد حمایت عمرانی و اقتصادی قرار دهند و گفت: 80 درصد این شهرستان در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارد که باید با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان این سازمان مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد.

سامری بیان کرد: باید بیش از پیش در راستای رفع مشکلات شهرستان خرمشهر و شهروندان آن کوشید زیرا این منطقه از ظرفیت و قابلیت‌های بالای بسیاری برخوردار است.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول