اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر جم:

کیفیت‌بخشی به آموزش برای توسعه همه‌جانبه کشور ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: کیفیت‌بخشی به امر آموزش از مسائل مهمی است که به توسعه همه‌جانبه میهن اسلامی کمک می‌کند.

کیفیت‌بخشی به آموزش برای توسعه همه‌جانبه کشور ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم سید علیرضا سجادی در نشست مسئولان آموزش و پرورش جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقویت این نهاد باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر جم ضمن تشکر از تلاش‌های مدیر آموزش و پرورش و همکاران ایشان در کسب افتخارات استانی و کشوری که در نوع خود کم‌نظیر است هدف از تشکیل این نشست را کمک به پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و رشد و ارتقاء سطح علمی شهرستان عنوان کرد و افزود: تاکنون تعاملی سازنده با مجموعه آموزش و پرورش وجود داشته و ما نیز از هیچ کوششی به منظور رسیدن نوجوانان و جوانان این شهرستان به قله‌های بلند علمی دریغ نخواهیم کرد و با تمام توان برای خدمت به امر مقدس تعلیم و تربیت همکاری می‌کنیم.

سجادی تصریح کرد: مسئولان در افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت اهتمام ورزند تا شاهد پیشرفت آینده کشور باشیم.

رئیس آموزش و پروش جم نیز ضمن تشکر از مساعدت‌های بی‌دریغ شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته پیشرفت‌های کم‌نظیری در حوزه‌های مختلف آموزشی پرورشی در سطح استان و کشور داشته‌ایم که حاصل تعامل خوب شوراهای اسلامی شهر روستا و مردم بزرگوار شهرستان جم با مجموعه آموزش و پرورش است.

حسین اسکندری به تشریح عملکرد آموزش و پرورش در یکسال گذشته پرداخت و اذعان داشت: کسب رتبه اول کشوری هنرستان کارآفرین، کسب رتبه یک کشوری توسط هنرآموز جمی، کسب بیش از 20 درصد رتبه‌های زیر 1000 کنکور سراسری در استان، به‌دست آوردن مقام‌های اول تا سوم گروه‌های مختلف آموزشی در استان، مقام اول استانی مسابقات دانش‌آموزی رایانه و راهیابی به مرحله کشوری و کسب مقام سوم کشوری در درس علوم تجربی از جمله این موفقیت‌هاست.

وی بیان کرد: راهیابی دو نفر از دانش‌آموزان شهرستان به مرحله دوم المپیاد علمی، مقام اول استانی در آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، کسب رتبه دوم امتحانات نهایی در بین شهرستان‌های استان. به‌دست آوردن مقام‌های اول تا سوم در هفت رشته از هشت رشته شرکت کننده در مسابقات استانی، سه مقام اول استانی در هنردستی و تجسمی، مقام اول استان در رشته مطالعه و تحقیق، مقام دوم کشور در رشته مطالعه و پژوهش، عناوین اول تا سوم در 33 رشته ورزشی از 37 رشته شرکت‌کننده خواهران و برادران و دعوت از 25 نفر از دانش‌آموزان شهرستان به تیم‌های منتخب استان برای مسابقات کشوری نیز از جمله این موفقیت‌هاست.

رئیس آموزش و پرورش جم با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در جم نیز یادآور شد: 61 دوره آموزشی ضمن خدمت در سال 90 برگزار شده که تعداد 15 هزار نفر از همکاران به‌صورت مشترک شرکت کرده‌اند و تا به حال نیز بیش از 20 دوره تخصصی در سطح شهرستان برگزار شده است.

اسکندری از همه مردم شهرستان، مسئولین و اولیای دانش‌آموزان درخواست کرد به منظور موفقیت بیشتر فرزندان مستعد این شهرستان با مجموعه این مدیریت و مدارس همکاری لازم داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول