اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

دستگاه قضایی با هرگونه فساد اقتصادی برخورد جدی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان باشت به موضوع مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: اگر دستگاه قضایی با فساد اقتصادی به صورت جدی مبارزه کند اعتماد عمومی نیز بیشتر می‌شود.

دستگاه قضایی با هرگونه فساد اقتصادی برخورد جدی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ظهر امروز با حضور نمازگزاران در مسجدالنبی محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه اول نماز جمعه اظهار داشت: رعایت تقوای الهی بهترین سرمایه نجات انسان در عالم دنیا و آخرت است.

وی با بیان این که چند روزی است ماه مبارک رمضان تمام شده و با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) ابراز داشت: این حدیث یک بیدارباش برای همه کسانی است که در این ماه عبادت و بندگی داشتند و زحمت‌ها کشیدند.

خطیب جمعه باشت افزود: امام صادق می‌فرماید "بعد از ماه  مبارک رمضان شش مسئله  و شش شرط  وجود دارد که اگر روزه‌داری به این شروط عمل کند روزه و عبادات او مورد قبول خدای متعال قرار گرفته و اگر این گونه نشود یک ماه چیزی جز گرسنگی و تشنگی نبوده است.

عبودی صله‌رحم، مراعات برادر دینی، اذیت نکردن همسایه و حفظ زبان و زندانی کردن زبان را از جمله این شرایط بیان کرد.

خطیب جمعه باشت در خطبه دوم نماز ضمن دعوت مجدد خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به برخی مسائل روز اشاره کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در شهریور سال 60 در انفجار دفتر نخست‌وزیری رجایی و باهنر دو مرد بزرگ عرصه خدمت به شهادت رسیدند.

امام جمعه باشت به دیدار اخیر دولتمردان با رهبر انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: رهبر انقلاب در این دیدار با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش می‌کند از طریق تحریم‌های همه جانبه کشور را تحت فشار قرار دهد فرمودند "کلید حل این مشکل و مقابله با این تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد : استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور و اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی خانواده‌ها از دیگر موضوعاتی بود که رهبر انقلاب خطاب به دولتمردان بیان کردند.

عبودی به موضوع مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و ابراز داشت: اگر دستگاه قضایی با فساد اقتصادی به صورت جدی مبارزه کند اعتماد عمومی نیز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول