اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وداع وصف‌ناپذیر مردم با ضریح سیدالشهدا(ع)

هیئت امنای کارگاه ساخت ضریح: تمدید زمان بازدید از ضریح امام حسین امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: هیئت امنای ساخت ضریح اباعبد‌الله‌الحسین با صدور اطلاعیه‌ای تمدید زمان بازدید از این ضریح مطهر را امکان‌پذیر ندانسته و از مردم خواست از حضور در محل کارگاه و درخواست بازدید خودداری کنند.

هیئت امنای کارگاه ساخت ضریح: تمدید زمان بازدید از ضریح امام حسین امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هیئت امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) در این اطلاعیه آورده است: درود خدا و فرشتگانش بر شما که به راستی عشق و ارادت خویش را به سالار شهیدان، حضرت سیدالشهداء(ع) با مشارکت گسترده در ساخت ضریح مطهر آن حضرت نشان دادید.

این ضریح با ذره ذره عشق شما ساخته شد که در برهه‌های تاریخی ثابت کرده‌اید در راه حسین(ع) نه فقط از بذل مال بلکه از نثار جان نیز ابایی ندارید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به طور قطع خاطره ساخت ضریح جدید حضرت اباعبدالله(ع) تا ابد در ذهن تاریخ خواهد ماند و این شاهکار به عنوان شاخص هنر دینی در عصر جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد و اگر نبود انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام عظیم‌الشأن راحل‌مان و خون‌های پاک فرزندان شهید این مرز و بوم در راه احیای مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید، این توفیق شامل حال مردم شریف ایران اسلامی نمی‌شد.

هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح کرده است: در طول چهار سال فعالیت کارگاه ساخت این ضریح مطهر، صحنه‌های بدیعی از عشق و ارادت را شاهد بودیم که در هیچ جای دیگری مشابه آن را نمی‌توان یافت و پرداختن به آن مجالی بس طولانی را می‌طلبد اما استقبال بی‌نظیر شما از برنامه وداع با ضریح، حکایتی دیگر دارد که وصف ناپذیر است.

در این اطلاعیه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عزیزانی که از اقصی نقاط کشور بلکه جهان برای زیارت و وداع با این ضریح مطهر به شهر مقدس قم مشرف شدند و همچنین تشکر ویژه از ساکنین و کسبه محترم منطقه بلوار امین و محدوده اطراف، مدیریت و طلاب گرامی مدرسه علمیه معصومیه، کارکنان و دانشجویان بزرگوار مؤسسه امام خمینی(ره) و دیگر عزیزان به خاطر صبر و بردباری که از خود نشان دادند و عذرخواهی از این عزیزان به دلیل محدودیت‌های زیادی که در رفت و آمد و کار و تحصیل ایشان به وجود آمد، تاکید شده است: به دلیل برنامه‌ریزی انجام شده و توافقاتی که با مسئولین محترم حرم امام حسین(ع) صورت گرفته، همچنین انجام عملیات پایانی، تفکیک قطعات، بسته‌بندی و ...، به هیچ وجه امکان تمدید این برنامه وجود ندارد و بدین ترتیب برنامه آخرین زیارت ضریح مطهر حضرت سیدالشهداء(ع) از شب ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آغاز و روز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) به پایان رسید و امید است عنایات این دو امام همام، دست‌اندرکاران این کار و خادمین شما شیفتگان حضرت سیدالشهداء(ع) را یاری کند تا این امر مقدس به سرانجام برسد.

هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین در پایان این اطلاعیه از همه عاشقان و شیفتگان اباعبدالله‌الحسین درخواست کرده است با توجه به اتمام زمان بازدید، از حضور در محل کارگاه و درخواست بازدید جدّاً خودداری کنند تا خادمین بتوانند به موقع به وظیفه‌ خویش عمل کنند.

همچنین پیرو اعلام قبلی از اول مهر ماه سال 91 به بعد، کلیه‌ی تبرّعاتی که به کارگاه ضریح واصل می‌شود صرف ساخت ضریح شهدای کربلا خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول