اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت:

هیچ چیزی نمی‌تواند سپاه را از پاسداری انقلاب بازدارد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت پاسداری و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند سپاه را از پاسداری انقلاب بازدارد.

هیچ چیزی نمی‌تواند سپاه را از پاسداری انقلاب بازدارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش علی بند علیان شهردار فرون‌آباد به‌همراه رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد به مناسبت انتصاب عبدالله اصغری به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت با وی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

عبدالله اصغری در این دیدار صمیمی که در محل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت صورت گرفت، ضمن تقدیر و تشکر از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، گفت: وظیفه حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر عهده سپاه پاسداران است و هیچ‌ چیز نمی‌تواند سپاه را از دستیابی به این مهم باز دارد و در راه پاسداری از انقلاب اسلامی هیچ چیز جلودار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت با اشاره به توطئه‌های دشمن در عرصه‌های مختلف گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام دنبال این هستند تا در عرصه‌های مختلف به انقلاب اسلامی ضربه وارد آورند و وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به‌ صورت همه‌جانبه با این تهدیدات مقابله کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت افزود: شهرداری از جمله نهادهایی است که جزو مهم‌ترین و حساس‌ترین مدیریت‌های کشوری محسوب می‌شود و امیدواریم که در زمینه رضایت مردم بتواند خوب عمل کند.

وی اظهار داشت: مدیری که تفکر بسیجی داشته باشد جز خدمت به مردم چیزی در سر ندارد، بسیج یک کار مردمی و تفکر و ایده است که در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند و بسیج باید در خط رهبری باشد.

اصغری بیان داشت: اعتقاد داریم که هر چه بیشتر به مردم خدمت بشود مردم نسبت به انقلاب بیشتر دلگرم می‌شوند و حضور فعال شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در عملیات خدمت‌رسانی و ساخت و ساز در سطح شهر رضایت‌مندی شهروندان را به‌دنبال خواهد داشت.

وی افزود: کسانی که در طول هشت سال دفاع مقدس در جنگ بودند امروز در صحنه‌های مختلف در حال خدمت به نظام هستند و شما عزیزان باید روحیه تفکر بسیجی را حفظ کنید و اگر این روحیه حفظ نشود نمی‌توانیم در کار فرهنگی موفق باشیم.

در ادامه این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت آمادگی خود را جهت همکاری‌های تنگاتنگ با شهرداری اعلام کرد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول