اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه لنده شد

خبرگزاری فارس: امروز طی مراسمی و با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی حجت‌الاسلام سید مهدی سبحانی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لنده منصوب شد.

سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه لنده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، فرمانده سپاه لنده صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لنده ضمن تقدیر از حضور مسئولان در این مراسم گفت: حوزه نماینده ولی‌فقیه بازوی توانمند سپاه در اجرای فرامین مقام معظم رهبری است.

سید خداداد پاکزادمقدم افزود: پاسداران سربازان واقعی رهبری و ولایت هستند و با هماهنگی و همکاری و مدیریت اعتقادی و رفتاری حوزه نمایندگی در سپاه به این مهم جامه عمل می‌پوشانند.

وی گفت: سپاه برای پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلابی در میان پاسداران به یک مجموعه منسجم و به هم پیوسته و گوش به فرمان ولایت فقیه احتیاج دارد و این مهم با تشکیل نهاد مقدس نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محقق شده است.

فرمانده سپاه لنده یادآور شد: همه پرسنل سپاه ناحیه لنده متعهد شده‌اند که در اجرای دستورات و منویات مقام معظم رهبری از هرگونه تلاش و پشتکاری فروگذار نکنند.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا موسوی‌اصل هم در این مراسم با بیان اینکه سپاه حافظ انقلاب است، گفت: حوزه نمایندگی ولی‌فقیه برای صیانت از آرمان‌های اسلامی و انقلاب در بطن سپاه و بسیج راه‌اندازی شده و در اجرای فرامین رهبری هیچ‌گونه کوتاهی را نمی‌پذیرد.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لنده افزود: جز با تعامل و همکاری و مشارکت پرسنل سپاه نمی‌توان در کار خود موفق شد. 

در پایان مراسم از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام سید محمدرضا موسوی‌اصل تقدیر و حجت‌الاسلام سید مهدی سبحانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لنده منصوب شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول