اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه صبای قم عنوان کرد

آمادگی صبا برای کسب 3 امتیاز بازی با سپاهان/ با عبور از سپاهان به صف مدعیان برمی‌گردیم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: صبای قم با وضعیتی که در حال حاضر دارد، برای بهبود موقعیت خود با آمادگی کامل به دنبال کسب سه امتیاز بازی با سپاهان اصفهان خواهد بود.

آمادگی صبا برای کسب 3 امتیاز بازی با سپاهان/ با عبور از سپاهان به صف مدعیان برمی‌گردیم

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: شرایط خوبی را در تمرینات روزهای اخیر سپری می‌کنیم زیرا فاصله بین بازی‌ها موجب شد با تیم توانمندی که داریم نقاط ضعف را برطرف کنیم و اکنون به خوبی می‌توانیم از بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر برای رسیدن به جایگاهی مناسب در جدول رده‌بندی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: بعد از هفته یازدهم سه روز تمرینات ما تعطیل شد و برای دیدار با سپاهان تمرینات بسیار خوبی برگزار شد و بازی تدارکاتی با پیکان نیز کمک کرد تا کادر فنی شناخت خوبی از وضعیت تیم برای این بازی حساس به دست بیاورند و در بازی با سپاهان آمادگی خودمان را نشان دهیم.

مدیر عامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه در سه بازی قبل برابر نفت، داماش و استقلال اگر با بداقبالی مواجه نمی‌شدیم، حقمان کسب سه امتیاز بود، تصریح کرد: هرگز تیم را به خاطر عدم پیروزی در این دیدارها سرزنش نمی‌کنیم زیرا خوب بازی کردیم و اگر بدشانس نبودیم، می‌توانستیم در هر سه بازی پیروز میدان باشیم.

وی در ادامه در مورد شرایط تیم فوتبال صبای قم برای بازی با سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: تمرینات تیم به خوبی برگزار شده و با توجه به بازی در خانه با تمام توان به میدان می‌رویم. 

رمضان‌بیگی تاکید کرد: به جز باخت خانگی در هفته سوم به ملوان، در سایر دیدارهای خانگی نسبتاً خوب نتیجه گرفته‌ایم و در حال حاضر نیز همچنان انگیزه بالایی در تیم وجود دارد تا بتوانیم در این بازی از آن به خوبی بهره‌برداری کرده و برابر سپاهان اصفهان پیروز شویم.

وی افزود: در مجموع شرایط تیم خوب است،‌ ضمن اینکه این امیدواری نیز در تیم به وجود آمده که بعد از تعطیلی لیگ برتر و رفع مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیم، کادر فنی بتواند از وجود آنها در ترکیب تیم استفاده کند تا صبا قوی‌تر برابر سپاهان ظاهر شود.

مدیر عامل باشگاه صبای قم بیان داشت: بازی‌های زیادی تا پایان دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و همان‌گونه که بسیاری از تیم‌ها در پایین جدول برای بقا و تیم‌های دیگر در بالای جدول برای آسیایی شدن تلاش می‌کنند، صبای قم همچنان به فکر رسیدن به جایگاه مطلوب در بالای جدول رده‌بندی است.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان از هفته دوازدهم بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 16 و 50 دقیقه عصر جمعه بیست و هشتم مهر ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول