اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان

فرمانده سپاه ناحیه میناب معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه میناب با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان معرفی شد.

فرمانده سپاه ناحیه میناب معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) پیش از ظهر امروز در آئین معرفی فرمانده جدید سپاه ناحیه میناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با برکت خود با حوادث گوناگونی مواجه شده است، اظهار داشت: از روزهای نخست انقلاب با توجه به اینکه شعار و کلام جامع و رسای امام(ره) همواره تودهنی به استکبار و ایادی ظلم بود و دشمنان را نا‌امید می‌کرد، دشمنان بنای ناسازگاری با جمهوری اسلامی را طرح‌ریزی کردند.

محمد مارانی افزود: انقلاب اسلامی بیش از 33 سال است که از سیر جریان و بحران‌ها به خوبی عبور کرده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: ترور شخصیت‌ها، هجمه‌های سیاسی و فرهنگی، تحمیل جنگ، توطئه‌های اقتصادی و حرکت علیه علم و تحصیل با به شهادت رساندن دانشمندان همه از اقدامات دشمنان علیه نظام اسلامی ایران بوده و دشمن در این زمینه کم نگذاشته است.

مارانی از محوریت ولایت، شناخت دشمن و توطئه‌های آن و بیان چهره واقعی استکبار توسط امام راحل، مراجع و روحانیت به مردم به عنوان مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران در بحران‌ها یاد کرد و ادامه داد: حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های حساس باعث رشد و توسعه نظام و حفظ آن در همه برهه‌ها است.

وی افزود: شناخت و حضور توأم با بصیرت مردم در صحنه‌ها، روحیه ایثار و شهادت‌طلبی، دینداری، ایمان و اخلاص از دیگر عوامل موثر در حفظ انقلاب و عبور آن از بحران‌ها است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان گفت: توطئه تحریم امروز مسئله تازه‌ای نیست بلکه همانند فراز و نشیب‌های سال‌های آغاز انقلاب است که مردم ایران از آن به خوبی عبور کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان‌شمالی و فرمایشات ایشان، اظهار داشت: تهدید و تحریم دشمنان از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی همواره وجود داشته و فعالیت هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست چراکه دشمنان با اصل نظام اسلامی و دین مبین اسلام مشکل دارند.

مارانی همچنین با بیان فرمایشی از بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران گفت: رابطه ملت ایران با آمریکا همانند رابطه گرگ و میش است چراکه آنان می‌خواهند مردم ایران اسلام آمریکایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه توطئه تحریم اقتصادی نیز همانند دیگر دسیسه‌های دشمنان با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم خنثی و بی‌اثر خواهد شد، اظهار داشت: صبر، تحمل و توکل از آموزه‌های دین مبین اسلام است و ملت ایران با بکارگیری آن از مسیر طراحی شده معاندان به سلامتی عبور خواهد کرد.

مارانی ضمن بیان این مطلب که مسلمانان همواره در طول تاریخ رنج و سختی فراوانی را به واسطه حفظ اسلام متحمل شده‌اند، افزود: ظلم و ستم از ابتدای خلقت انسان وجود داشته ولی اگر برای رضای خدا و حفظ اصول و ارزش‌ها به مقابله با آن پرداخته شود نصرت و پیروزی حتمی است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان همواره در همه عرصه‌ها و به ویژه صحنه‌های اقتصادی پا در رکاب هستند، اضافه کرد: مسئولان نیز باید برای حل مشکلات مردم و امیدواری آنان تلاش کنند و در زمینه برنامه‌ریزی برای برطرف کردن معضلات روزمره مردم بسیجیان آماده همکاری هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) از بسیج به عنوان نهادی مقدس یاد کرد و افزود: نهال بسیج به دست امام راحل در کشور کاشته شد و در صحنه‌های مختلف و به ویژه هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید.

وی افزود: بسیج پشتوانه مملکت و انقلاب بوده و در این زمینه نیز انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای را تربیت کرده است.

در این آئین که با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری و تامین و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، از خدمات سیدحسن سبحانی در کسوت فرماندهی سپاه ناحیه میناب تقدیر و احمد ذاکری به عنوان فرمانده جدید سپاه میناب معرفی شد.

ذاکری پیش از این فرمانده سپاه ناحیه حاجی‌آباد بود.

انتهای پیام/ز10/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول