اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه صورت گرفت

برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران المپیکی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: آئین تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران کرمانشاهی در المپیک 2012 با حضور استاندار، دو تن از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و جمعی از مدیران و صاحبان صنایع استان کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران المپیکی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در این مراسم دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و فتح‌الله حسینی، نماینده مردم سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی و کورش باقری، کیانوش رستمی، علی مظاهری و ندا شهسواری، فرماندهان نظامی، جمعی از مدیران و صاحبان صنایع حضور داشتند و از ورزشکاران و مدال‌آوران استان کرمانشاه در المپیک 2012 لندن تقدیر شد.

هاشمی در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران و مدال‌آوران استان کرمانشاه در المپیک 2012 لندن، گفت: استان کرمانشاه در تمامی زمینه‌ها، به‌ویژه بخش ورزش استعداد و پتانسیل ویژه دارد که با توجهات بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر، می‌توان جوانان کرمانشاهی را به ورزش‌های قهرمانی سوق داد.

وی خاطرنشان کرد: ورزش کرمانشاه در کشور دارای جایگاه ویژه‌ای است و اخلاق و منش پهلوانان و قهرمانان کرمانشاهی همواره زبانزد عام و خاص است.

وی با اشاره به حضور سه ورزشکار کرمانشاهی در المپیک لندن، افزود: از سراسر کشور 52 ورزشکار در المپیک حضور داشتند که از این تعداد 3 نفر سهم کرمانشاه بود، لذا این موضوع نشان از ظرفیت و پتانسیل استان در بخش ورزش دارد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ناداوری در حق علی مظاهری، بوکسور کرمانشاهی، تصریح کرد: علی مظاهری با ناداوری از صحنه رقابت خارج شد، اما مظاهری با توجه به توانمندی خود نباید روحیه خود را از دست دهد، بلکه با پشتکار و جدیت بیشتر باید خود را برای المپیک بعدی آماده کند.

هاشمی با بیان اینکه کیانوش رستمی با اقتدار برای کرمانشاهیان و ایرانیان افتخار آفرید، گفت: این ورزشکار خوب کرمانشاهی برای اولین بار مدال را برای مردم استان به ارمغان آورد که امیدواریم در مراحل بعدی الپمیک به کسب مدال‌های بالاتری دست پیدا کند.

وی همچنین با تقدیر از ندا شهسواری، بانوی ورزشکار کرمانشاهی، ادامه داد: جا دارد از این بانوی کرمانشاهی که با همت و پشتکار خود به المپیک 2012 لندن راه پیدا کرد تقدیر و تشکر کنیم، لذا این ورزشکار کرمانشاهی نیز با تجارب کسب شده می‌تواند در مراحل بعدی المپیک صاحب مدال شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه از زحمات و تلاش‌های مربی خوب کرمانشاهی در رشته وزنه‌برداری تقدیر و تشکر کرد و گفت: این ورزشکار و مربی مقتدر کرمانشاهی همواره برای کرمانشاه افتخارآفرین بوده، لذا جا دارد از این مربی افتخارآفرین تقدیر ویژه‌ای داشته باشیم.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از صاحبان صنایع در حمایت از ورزش استان، تصریح کرد: از بخش خصوصی و صاحبان صنایع انتظار بیشتری داریم که حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود را از بخش ورزش استان افزون‌تر کنند تا کرمانشاه با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر به جایگاه اصلی خود در بخش ورزش برسد.

در ادامه این مراسم از مربی و ورزشکاران کرمانشاهی در المپیک لندن توسط استاندار کرمانشاه، نمایندگان، دستگاه‌های اجرایی و صاحبان صنایع تقدیر به‌عمل آمد و به‌واسطه تلاش‌های آنان در کسب افتخار برای استان، هدایایی به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول