اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 80 شرکت داخلی و خارجی

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی با حضور 80 شرکت داخلی و خارجی در مشهد برگزار می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد سیدی‌ مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت کنندگان داخلی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی، از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، فارس، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی هستند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در ادامه گفت: همچنین نمایندگی کشورهای خارجی این دوره، از ترکیه، آلمان، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، چین، ژاپن، کره جنوبی، آمریکا و امارات متحده عربی هستند که در کنار رقیبان ایرانی خود در فضایی به مساحت 10 هزارمترمربع حضور دارند.

وی انواع لوازم خانگی نظیر چرخ خیاطی و ظروف کریستال را   عمده‌ترین زمینه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: لوازم سرمایشی و گرمایشی، اجاق گاز، هود و تجهیزات آشپزخانه نیز از دیگر فعالیت‌های شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه است.

سیدی با اشاره به برگزاری 4 نمایشگاه تخصصی به صورت همزمان اظهار داشت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم صوتی و تصویری و سینمایی، چهارمین نمایشگاه تخصصی دوربین‌های دیجیتال و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه تخصصی موبایل و تجهیزات جانبی به طور همزمان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر شده تا طیف‌های وسیعی از مردم بتوانند از این نمایشگاه دیدن کنند. 

وی گفت: استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس، البرز و خراسان‌رضوی در قالب 45 شرکت در این نمایشگاه‌ها حضور دارند و به ارائه توانمندی‌های خود در کنار نمایندگان شرکت‌هایی از ژاپن، کره جنوبی، چین، تایوان، آمریکا، سوئد، مالزی، هلند، بلژیک، انگلستان، ایتالیا، آلمان، اتریش و دانمارک می‌پردازند.

  مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به 2600 متر مربع فضای مسقف،سه نمایشگاه تخصصی لوازم صوتی، دوربین های دیجیتال و موبایل اظهار داشت: عمده فعالیت‌ شرکت‌کننندگان در این نمایشگاه‌ها شامل؛ دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری آماتور و حرفه‌ای، لوازم صوتی و تصویری، موبایل و ارتباطات سیار، قطعات و لوازم انواع دوربین، تکنیک و لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تکنولوژی و لوازم فیلم‌سازی، تصویربرداری و نورپردازی و نرم‌افزارهای مربوطه، انتقال اطلاعات تجهیزات سمعی و بصری است.

وی افزود: انواع پرژوکتور، مونیتور، میکروفن، انواع لنز، مواد شیمیایی ظهور فیلم و عکس، تجهیزات لابراتوار سیستم‌های کنترل، سینماهای خانگی، تجهیزات عکسبرداری، سیستم‌های امنیتی، دوربین های مداربسته، تصویربرداری متحرک، تکنولوژی اسلاید، کاغذ و فیلم‌های لمینت، ماشین‌آلات چاپ و ظهور عکس، ماشین‌های اداری، تجهیزات استودیوهای عکاسی، چاپ عکس در قطعات بزرگ، لابراتورهای ظهور معمولی و مینی لب، پروژکتورهای ویدئویی دستگاه‌های پخش صوت، تکنولوژی کنترل و شبکه طراحی و تولید دستگاه‌های صوتی، آموزشگاه‌های هنر عکاسی و تصویربرداری نیز از دیگر فعالیت‌های ارائه شده در این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول