اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح‌های حمایتی صورت گرفت

بهره‌مندی 1700 بویین زهرایی از دوره‌های مهارت‌ زندگی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گفت: 1700 نیازمند بویین زهرایی در قالب طرح‌های حمایتی، آموزش مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند.

بهره‌مندی 1700 بویین زهرایی از دوره‌های مهارت‌ زندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الله غلامی صبح امروز در جلسه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به توسعه حمایت‌های این کمیته از دانش‌آموزان و شناسایی نوجوانان نیازمند در مدارس با همکاری آموزش و پرورش اظهار کرد: در تابستان سال جاری بیش از 100 دانش‌آموز نیازمند و زیر پوشش از برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و همچنین اردو‌های مختلف سیاحتی و گردشگری این کمیته استفاده کردند.

مدیر کمیته امداد بویین زهرا اضافه کرد: برنامه‌ها و رویکرد‌های کمیته امداد در حوزه دانش‌آموزی بر حمایت از تمام دانش‌آموزان و نوجوانان مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان استوار است.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های مختلف خانواده برای ایتام و نیازمندان در بویین زهرا بیان کرد: بیش از یک‌هزار و 700 نیازمند در شش ماهه نخست سال جاری در قالب طرح‌های آموزشی ویژه مهارت‌های زندگی، بهداشت و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی آموزش دیده و این دوره‌ها تا پایان سال جاری نیز همچنان در بویین زهرا و بخش‌های تابعه ادامه دارد.

مدیر کمیته امداد بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر میزان باسوادی ایتام و نیازمندان بویین زهرایی به رشد خوبی رسیده است، تصریح کرد: 112 مددجو در مکاتبات صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش به مرکز نهضت سواد‌آموزی معرفی شده‌اند.

غلامی با بیان اینکه تمام افراد با سن زیر 49 سال باید حتمأ دارای سواد ابتدایی بوده و آموزش دیده‌ باشند، عنوان کرد: فعالیت‌های کمیته امداد بویین زهرا در زمینه ریشه‌کنی بی‌سوادی محوری است.

وی اضافه کرد: به غیر از تعداد کمی، تمام مددجویان، ایتام و سرپرست‌های خانوار‌های زیر پوشش و زیر 49 سال بویین زهرا باسواد هستند.

مدیر کمیته امداد بویین زهرا با بیان اینکه حمایت‌های معنوی و فرهنگی ویژه‌ای نیز در ایام مختلف سال از سوی مددجویان در بخش مرکزی و بخش‌های دیگر این شهرستان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: بازدید و سرکشی‌های مستمر از منازل خانوار‌های زیر پوشش روستایی، برگزاری همایش‌ها و جشن‌های فرهنگی و نیز توسعه رویکرد‌های علمی و آموزشی از اهم برنامه‌های اجرا شده توسط معاونت‌های مختلف کمیته امداد شهرستان بویین زهرا است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول