اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بویین زهرا خبر داد

راه‌اندازی کارخانه ماسه‌شویی و تولید آسفالت در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بویین زهرا از افتتاح کارخانه بزرگ ماسه‌شویی و همچنین تولید آسفالت در بخش مرکزی بویین زهرا با هدف کمک به درآمد پایدار شهری خبر داد.

راه‌اندازی کارخانه ماسه‌شویی و تولید آسفالت در بویین زهرا

عباس حشمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهرستان در نقطه‌ای قرار گرفته که مهاجرت روستائیان به شهر‌ها گسترده است و به علت اینکه بیشتر مهاجران به شهر بویین زهرا جزو اقشار کم‌درآمد بوده و در حاشیه‌های جنوبی این شهر اسکان می‌یابند، بنابر این لزوم توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر بویین زهرا اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر به طور جدی پیگیر برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های شهروندان بویین زهرایی هستند.

وی با بیان اینکه صدور مجوز‌های ساخت و ساز در شهر باید بر اساس قوانین، ضوابط و معیار‌های لازم صورت گیرد، عنوان کرد: در حوزه کارهای عمرانی، شورای شهر خدمات و طرح‌های مختلفی را تا به امروز به اجرا در آورده است که با استقبال بالای شهروندان روبه‌رو شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بویین زهرا ادامه داد: با توجه به وجود مشکلاتی که در حوزه تأمین ساخت و ساز‌ها وجود دارد، شهرداری بویین زهرا در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک نسبت به راه‌اندازی و ایجاد کارخانه ماسه‌‌شویی و آسفالت در شهر بویین زهرا اقدام کند.

حشمتی اضافه کرد: این طرح با هدف کمک به درآمد پایدار شهرداری بویین زهرا صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهر بویین زهرا از لحاظ جغرافیایی به صورت افقی در حال گسترش است، عنوان کرد: همکاری و تعامل شهروندان با مجموعه شورای شهر و شهرداری برای تحقق اهداف شهری ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر بویین زهرا بیان کرد: پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان گامی مؤثر در راستای تسهیل در خدمت‌رسانی پایدار بوده و شهرداری با کمک این عوارض‌ها می‌تواند به ارائه خدمات مطلوب بپردازد.

حشمتی با بیان اینکه دست‌یابی به شهر ایده‌آل و مطمئن به هیچ وجه یافتنی نبوده، بلکه ساختنی است، بیان کرد: اعضای شورای شهر و شهرداری زمانی در کار‌ها و برنامه‌های خود به موفقیت دست‌ پیدا می‌کنند که شهروندان نیز در پروژه‌ها و طرح‌های اجرا شده سهیم باشند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول