اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جیرفت:

تمام شهر جیرفت را با آسفالت سیاه‌پوش می‌کنم

خبرگزاری فارس: شهردار جیرفت گفت: به شهروندان جیرفتی قول مساعد می‌دهم که با همکاری شورای اسلامی شهر جیرفت تمام شهر را با آسفالت سیاه‌پوش می‌کنم.

تمام شهر جیرفت را با آسفالت سیاه‌پوش می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، امان‌الله مختاری ظهر امروز در آیین افتتاح پل پایداران در این شهرستان با تبریک روز زن و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم بانوان ایران زمین با تأسی از حضرت زهرا(س) در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشند.

وی افزود: اگر امروز شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا هستیم به واسطه خون پربرکت شهدایی است که مردانه در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

مختاری تصریح کرد: همچنین با تلاش و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی اکنون سرزمینی آزاد و مستقل داریم.

وی شورای اسلامی شهر جیرفت را شورایی مقتدر و متحد خواند و ابراز داشت: فراز و نشیب‌های موجود در شورا نیز همه در راستای عمران و آبادانی شهر جیرفت صورت گرفته است.

مختاری عنوان کرد: پل پایداران علاوه بر تسهیل ترافیک در سطح شهر موجب ارتباط مناطق بخش مرکزی شهرستان جیرفت با این شهر می‌شود.

شهردار جیرفت گفت: برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان «مجید و محمود پایدار» این پل با عنوان «پایداران» نام گرفته است.

مختاری اعتبار این پل را یک میلیارد و 200 میلیون تومان ذکر کرد و بیان داشت: پل پایداران به طول 70 متر و عرض 18 متر در دو خط 9 متری احداث شده است.

وی اذعان داشت: این پل با توجه به اطلاعات فنی و مهندسی روز با همکاری تمام مجموعه شهرداری ساخته شده است.

مختاری با تأکید بر اینکه در سال جاری دیگر هیچ پروژه عمرانی بزرگ کار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: به شهروندان جیرفتی قول مساعد می‌دهم که با همکاری شورای اسلامی شهر جیرفت تمام شهر را با آسفالت سیاه‌پوش می‌کنم.

به گزارش فارس، در پایان آیین افتتاح پل پایداران که با حضور امام جمعه، فرماندار، دادستان و تمام مسئولان نظامی و انتظامی شهر جیرفت برگزار شد با اهدای لوح از تلاش‌های شهردار جیرفت تقدیر شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول