اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار محمودآباد خبر داد

آغاز عملیات آسفالت فاز نخست کنارگذر شرقی محمودآباد

خبرگزاری فارس: شهردار محمودآباد گفت: عملیات اجرایی آسفالت فاز نخست کناره گذر شرقی محمودآباد آغاز شد.

آغاز عملیات آسفالت فاز نخست کنارگذر شرقی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، علی‌اصغر مسلم‌پور عصر امروز در مراسم آغاز عملیات آسفالت فاز نخست کنارگذر شرقی محمودآباد با تشریح اهمیت این کنارگذر در کاهش بار ترافیکی شهر بیان کرد: محمودآباد با توجه به اینکه یک شهر ساحلی است و دارای ظرفیت زیادی در بخش گردشگری است، دارای مشکلات خاص خود نیز بوده که تنها در سایه همدلی و هم‌فکری مسئولان است که می‌توانیم اینگونه پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی درباره این پروژه بیان کرد: پروژه کنارگذر شرقی با هدف تقلیل بار ترافیکی جنوب به شرق شهر محمودآباد و تکمیل شبکه معابر شهری، طراحی و برای اجرا در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

مسلم‌پور افزود: عملیات اجرایی این پروژه در 22 بهمن سال 88 و در طی 64 روز کاری به میزان بیش از هفت کیلومتر مسیر آزادسازی و بارریزی شد و برای ادامه کار و به دلیل حجم بالای عملیات اجرایی و بار مالی پروژه به سه فاز تقسیم شد.

شهردار محمودآباد با اشاره به اینکه قرار شد فاز نخست پروژه حدفاصل انتهای کوی شهید دریانی تا باغ بنیاد به طول 2.5 کیلومتر به طور کامل به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: همزمان فاز دوم و سوم نیز در دستور کار زیرسازی قرار گرفت که فاز نخست با احداث پنج دهنه آب‌راه هر یک به طول 30 متر و جمعاً به طول 150 متر طرح‌ریزی شد.

وی ادامه داد: یک پل بزرگ با دهنه سه متر و طول 30 متر و همچنین احداث پنج کیلومتر کانال در طرفین جاده و احداث 10 کیلومتر جدول کاری در طرفین و رفیوژ وسط جاده با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال انجام است که قسمتی از مسیر حدفاصل آبندان تا باران به طول 1.5 کیلومتر آماده آسفالت‌ریزی شد که شاهد اجرایی شدن عملیات آن هستیم.

شهردار محمودآباد گفت: فازهای بعدی پروژه همزمان در حال بار ریزی و تعریض و زیرسازی با جدیت و شتاب بیشتر شروع و در آینده نزدیک تکمیل می‌شود تا آرزوی دیرینه مردم شهر محمودآباد در حل مشکلات ترافیکی شهر به واقعیت تبدیل شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول