اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

پایان فعالیت آسفالت‌ریزی در اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از پایان عملیات آسفالت‌ریزی در سطح شهر اردبیل با توجه به اتمام ذخیره قیر و آغاز بارندگی و نامساعد بودن شرایط جوی در اردبیل خبر داد.

پایان فعالیت آسفالت‌ریزی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما از اواخر سال گذشته و اوایل امسال با تصمیم و مصوبه شورای شهر آسفالت‌ریزی را در مناطق مختلف آغاز کردیم و در مسیر تحقق برنامه سال 91 شهرداری همتی مضاعف داشتیم.

وی از حمایت همه جانبه و بی‌دریغ اعضای شورای شهر اردبیل در پشتیبانی همه جانبه از فعالیت‌های شهرداری خبر داد و گفت: ما بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام فضای شهر و بحث آسفالت‌‌ریزی را تکمیل کردیم و با انتخاب پیمانکاران با اراده و مصمم سعی کردیم در فرصت هفت ماهه، کاری شبانه‌روزی و عملکردی ماندگار ارائه کنیم.

تدوین برنامه 92 شهرداری آغاز شده است

بدری همچنین از تدوین و تدارک برنامه عمرانی اجرایی شهرداری در سال 92 خبر داد و گفت: به همت معاونت‌ها و شهرداران مناطق مختلف بودجه‌نویسی سال 92 شهرداری اردبیل آغاز شده و ما از پیشنهادات اعضای شورای شهر اردبیل در تدوین برنامه سال 92 استقبال می‌کنیم.

این مسئول برنامه‌ سال آینده را بحث آسفالت ریزی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام با توجه به سال پایانی شورای سوم اعلام کرد. انتظار می‌رود در سال آینده بیشتر از سال جاری کارهای عمرانی و آسفالت معابر و کوچه‌ها را شاهد باشیم.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در بخش عمران و خدمات شهری در هفت ماه گذشته تلاش شد تا 72 پروژه مختلف به مناسبت سوم خرداد هفته دولت تا دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.

بدری افزود: در هفته دولت تا گرامیداشت هفته د‌فاع مقدس در پنج هفته افتتاح‌های خودمان را انجام دادیم به طوری که در این مدت پروژه‌هایی با اعتبار 55 میلیون تومان تکمیل و از آنها بهره‌برداری شد.

وی اظهار داشت: عمده پروژه‌های شهرداری اردبیل کمربندی از میدان کشاورز تا کارشناسان، میدان دادگستری، خیابان ملاباشی، بازگشایی مسیر کند رو، آسفالت خیابان 20 متری نیار با زیرسازی و جدول‌گذاری، خیابان والی، یعقوبیه و... بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه پارک و فضای سبز نیز اقدامات مطلوبی انجام شد به طوری که در شهرک سبلان دو پارک به همراه پارک گردشگری شورابیل و یک سری فضای سبز در مناطق مختلف تکمیل و تقدیم اهالی شد.

افتتاح یک فاز جدید از ساماندهی بالخلو

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود از افتتاح‌های مختلف در دهه فجر به همت شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: ما به مناسبت دهه فجر سه پل عابر پیاده، تعریض پل یاقوت و همچنین فاز جدیدی از ساماندهی رودخانه بالخلو را افتتاح کرده و در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول