اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان:

20 تن برنج بین کارمندان هندیجانی توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان از توزیع 20 تن برنج به نرخ مصوب دولتی بین کارمندان این شهرستان خبر داد.

20 تن برنج بین کارمندان هندیجانی توزیع شد

خالق شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال کارمندان ادارات مختلف این شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام به توزیع 20 تن برنج به نرخ مصوب دولتی بین کارمندان کرده است.

وی افزود: این میزان برنج از بررسی و تعیین میزان سهمیه هر یک از استان‌ها توسط دستگاه‌های مسئول توزیع و در اختیار کارمندان قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان خاطرنشان کرد: در خصوص بهای برنج در بازار نیز با توجه به اینکه برخی اخبار منتشره جو روانی نامناسبی ایجاد کرده‌اند، همه تمهیدات لازم و اقدامات پیش‌رو را در نظر گرفته و به هیچ سودجویی اجازه فرصت نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بازار برنج با کمبود مواجه نیست، تنها با موج احتکار و جو روانی در این باره مواجه‌ایم، گفت: با استقرار بازرسان این اداره در بازار، اصناف مختلف را بازبینی کرده و در راستای برخورد با گرانفروشان تمهیدات لازم را به‌کار گرفته‌ایم.

شعبانی در ادامه بیان کرد: در نظر داریم که در آینده‌ای نزدیک شکر به نرخ مصوب را نیز بین کارمندان توزیع و در اختیار آنها قرار دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنها در عرضه و توزیع مواد غذایی مطلوب و با قیمت مناسب و به نرخ روز است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول