اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال هفتکل:

ورزش هفتکل آینده درخشانی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال هفتکل گفت: با استعدادهایی که در هفتکل وجود دارد آینده ورزش آن درخشان است.

ورزش هفتکل آینده درخشانی دارد

خسرو نوری ممبینی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل با اشاره به شکل‌گیری این هیئت ورزشی از سال 1389، اظهار داشت: در سال گذشته سه دوره مسابقه والیبال با عنوان جام شهدا، جام محلات و جام رمضان برگزار کردیم تا بتوانیم استعدادیابی کنیم.

وی ادامه داد: با برگزاری مسابقات متعدد هم اکنون دو تیم قدرتمند در رده سنی جوانان و نوجوانان داریم که افتخاراتی را هم برای شهر خود به دست آورده‌اند و از جمله آ‌نها می‌توان به مسابقات چهار جانبه انتخابی لیگ برتر استان اشاره کرد که تیم جوانان هفتکل مقام دوم را کسب و به لیگ برتر استان راه یافت و تیم نوجوانان نیز در مسابقات استاتی افند 90 مقام سوم را به خود اختصاص داد.

نوری ممبینی به قهرمانی تیم جوانان هفتکل در مسابقات چهار جانبه ایذه اشاره کرد و افزود: در این مسابقات تیم هفتکل با اقتدار کامل همه حریفان خود را شکست داد و به قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

رئیس هیئت والیبال هفتکل گفت: هم اکنون دو تیم 12 نفره جوانان و نوجوانان داریم و حدود 50 نفر نیز در این دو رده سنی در تمرینات شرکت می‌کنند.

این ورزشکار هفتکلی با تشکل از رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل به خاطر رسیدگی و رفع مشکلات تیم‌ها اظهار داشت: تمرینات والیبال در سالن کوثر استادیوم 22 بهمن واقع در خیابان امام خمینی به مدت چهار ساعت در روز برگزار می‌شود.

وی در ادامه به افتخارات ورزشکاران والیبالیست هفتکل اشاره کرد و افزود: هم اکنون سه نفر از بازیکنان رده سنی جوانان به نام‌های محمد ممبینی، محسن مکوندی و علی پورسیادت در انتخابی تیم والیبال استان جز 18 نفر برتر خوزستان هستند. در رده سنی نوجوانان نیز  مهرداد اصلانی و حسن بهرامی در تیم منتخب استان حضور دارند که مایه افتخار شهرستان هفتکل هستند.

نوری ممبینی گرم بودن سالن تمرین را یکی از مشکلات ورزشکاران دانست و گفت: هر چند از نظر امکاناتی مانند توپ، تور و لباس در مضیقه هستیم ولی بچه‌ها با عشق و علاقه در تمرینات حاضر می‌شوند.

وی هدف از تشکیل تیم‌های والیبال را پیشرفت ورزش هفتکل عنوان کرد و از همه پیشکسوتان دعوت کرد در تمرینات تیم‌ها حضور پیدا کنند تا بازیکنان روحیه مضاعف بگیرند و بدانند مورد حمایت آنان هستند.

رئیس هیئت والیبال هفتکل با اشاره به شناسایی والیبالیست‌های مستعد تصریح کرد: هفتکل استعدادهای درخشانی در زمینه والیبال دارد و نیاز به شکوفایی دارند که آینده روشنی در انتظار ورزش این منطقه است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول