اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان از تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج غافل نشوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: زحمات زیادی برای ساخت و تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج کشیده شده که باید در ادامه این خدمات از پی‌گیری برای ساخت و تکمیل هر چه زودتر آن غافل نشویم.

مسئولان از تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج غافل نشوند

سید پرویز موسوی در حاشیه بازدید از چمن ورزشگاه تختی شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ورزشگاه تختی شهر یاسوج جولانگاه همه موفقیت‌های فوتبال استان بوده و بسیاری از افتخاراتی که در فوتبال این دیار آفریده شده در این ورزشگاه بوده است.

وی با انتقاد از برخی نظریه‌ها در زمینه تخریب این استادیوم اظهار کرد: در مرکز بسیاری از شهرها و البته کلان شهرهای کشور به مانند ورزشگاه تختی استادیوم‌های ورزشی وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بی‌شک مزایایی که این ورزشگاه می‌تواند داشته باشد بیش از معایب آن است و ما در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تا هنگامی که توفیق خدمت به این عرصه را داریم در مقابل تخریب آن می‌ایستیم.

موسوی تصریح کرد: ورزشگاه تختی شهر یاسوج را هنگامی می‌توان تخریب کرد که در مرکز استان ما دو تا سه زمین این‌گونه وجود داشته باشد چرا که در ورزشگاه بزرگ و ملی 15 هزار نفری نمی‌توان بازی محلی و شهرستانی برگزار کرد.

این مسئول در امور فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فیفا و فدراسیون فوتبال نیز هرگز به ما اجازه نخواهند داد که در این ورزشگاه بازی محلی برگزار شود و تنها بازی‌های کشوری از جمله لیگ یک و برتر باید در آن برگزار شود.

موسوی از بازدید چند روز اخیر خود از ورزشگاه 15 هزار نفری گفت و افزود: کار چمن و سکوها تقریبا به صورت 90 درصدی انجام شده ولی در زمینه چمن باید چندین ماه دیگر فرصت داد و سه تا چهار مرتبه این چمن اصلاح شود تا به نقطه مطلوب برسد.

وی به قسمت‌های تکمیل نشده این استادیوم نیز اشاره کرد و گفت: تأسیسات از جمله رختکن‌ها، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ و وی‌ای‌پی و جایگاه خبرنگاران نیز که از مهم‌ترین قسمت‌های ورزشگاه است هنوز تکمیل نشده است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اعتقاد ما بر این است که این ورزشگاه در فصل جاری نمی‌تواند مورد استفاده تیم شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان قرار گیرد ولی در فصل آینده و لیگ 92 به حتم این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات خواهد بود.

موسوی یکی از دلایل کندی کار در این ورزشگاه را مطالبات 9 میلیارد تومانی پیمانکار عنوان کرد و افزود: از نمایندگان مردم استان در مجلس و استاندار می‌خواهیم پیرو پی‌گیری‌های گذشته نسبت به تکمیل و ساخت هر چه زودتر این ورزشگاه از هر گونه کوششی فروگذار نکنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول