اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان البرز:

البرزی‌ها فردا به ورزشگاه آزادی می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: مردم فوتبال‌دوست استان البرز همواره حامی تیم‌های ورزشی کشورمان به ویژه ملی‌پوشان فوتبال بوده و روز سه‌شنبه این هفته نیز هزاران نفر از البرزی‌ها به ورزشگاه آزادی خواهند رفت.

البرزی‌ها فردا به ورزشگاه آزادی می‌روند

محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج در پاسخ به این پرسش که آیا برای اعزام هواداران استان البرز به ورزشگاه آزادی در زمان برگزاری دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی تمهیداتی در این استان اندیشده شده؟‌ اظهار داشت: مردم استان البرز و به ویژه شهرستان کرج علاقه بسیاری به ورزش و ورزشکاران دارند و همواره حامی تیم‌های ملی کشورمان بوده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به فاصله نزدیک استادیوم بزرگ آزادی به شهرستان کرج، طی سال‌های اخیر هر گاه بازی حساسی در این ورزشگاه برگزار شده، بسیاری از حاضران در ورزشگاه از مردم استان البرز و به ویژه شهرستان کرج بوده‌اند.

* سه‌شنبه ورزشگاه آزادی با 100 هزار نفر پر می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: با توجه به حساسیت دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی انتظار ما این است که ورزشگاه به طور کامل پر شده و بیش از 100 هزار علاقه‌مند به ایران در استادیوم بزرگ آزادی حاضر خواهند شد.

محمودی ادامه داد: با توجه به اینکه تعدادی زیادی از جمعیت فوق از استان البرز به سمت ورزشگاه آزادی عزمیت خواهند کرد، باید شرایطی را برای جابه‌جایی مطلوب هواداران فوتبال را فراهم کنیم.

این مسئول افزود: در گذشته نیز این امر سابقه داشته و بخش مهمی از تماشاگران به وسیله بخش خصوصی و همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی به ورزشگاه آزادی اعزام می‌شوند.

محمودی گفت: به هر حال در حال رایزنی با متولیان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی کرج هستیم تا در روز سه‌شنبه و در میادین اصلی شهر چند دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مردم تدارک دیده شود.

وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم در روز سه‌شنبه مردم علاقه‌مند به فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی تیم ملی کشورمان را برابر حریف پرقدرت خود حمایت کرده و در نهایت با تشویق فوتبال‌دوستان سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول