اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی وزیر صنعت‌، معدن و تجارت

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معرفی شد

خبرگزاری فارس: جهانگیر شاهمرادی طی حکمی از سوی مهدی غضنفری به‌عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه منصوب شد.

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانگیر شاهمرادی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، طی حکمی از سوی مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن وتجارت کشور، به‌عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه منصوب شد.

در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، تجارب‌، شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه منصوب می‌شوید.

این حکم ادامه می‌دهد: به‌دنبال این انتصاب برابر وظایف و تکالیف ابلاغی و در چارچوب تشکیلات جدید و دستوالعمل اجرایی آن نسبت به ساماندهی امور مربوط در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های صنعتی‌، معدنی و تجاری کشور با رویکرد ارتقاء کیفی و کمی تولیدات از طریق کاهش هزینه‌ها‌ی تمام شده و افزایش بهره‌وری‌، زمینه رقابت‌پذیری کالاهای کاهش هزینه‌های تمام شده و افزایش بهره‌وری‌، زمینه رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی را فراهم و ضمن تامین نیازهای داخلی نسبت به توسعه بازار‌های هدف خارجی و رشد بیش از پیش صادرات غیرنفتی اقدام کنید.

 در حکم وزیر صنعت، معدن وتجارت بیان شده است: ایجاد زمینه ارتباط موثر بین جامعه اصناف و فعالان و تشکل‌های تولیدی‌، تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت عظیم تامین منابع و توزیع گسترده واحدهای صنفی برای رسیدن به این هدف ملی‌، مورد انتظار است.

جهانگیر شاهمردای 6 سال مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه بود.

در مراسم تودیع و معارفه‌، محسن رستمی سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان نیز که از 2 سال پیش سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان بود، تودیع شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول