اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

نمی‌توانیم به کسی چک سفید بدهیم / انتصابات مدیران سلیقه‌ای شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب با اظهار تأسف از اینکه انتصابات مدیران در شهرستان سلیقه‌ای شده است، گفت: سیاست ما در شهرستان حمایت از مدیران است نه تغییر آنها؛ اما این دلیل نمی‌شود که به کسی چک سفید بدهیم.

نمی‌توانیم به کسی چک سفید بدهیم / انتصابات مدیران سلیقه‌ای شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی در جمع مدیران شهرستان بناب اظهار کرد: ادارات شهرستان به خصوص ادارات خدمات‌رسان باید ضمن نگه داشتن حرمت همدیگر، با تعامل بیشتری به خدمت‌رسانی به مردم همت کنند و در مکاتبات خود آداب و اخلاق لازم را رعایت کنند.

وی با اشاره به مسائل مربوط به انتصابات و تغییر و تحول مدیران ادارات شهرستان افزود: سیاست ما در شهرستان حمایت از مدیران است نه تغییر آنها؛ اما این دلیل نمی‌شود که به کسی چک سفید بدهیم.

برقی گفت: هر مسئولی که وظایفش را به خوبی انجام ندهد، با مدیرکل مربوطه‌اش صحبت کرده و در خصوص او تصمیم‌گیری می‌کنیم.

فرماندار بناب همچنین با اظهار تأسف از اینکه انتصابات مدیران در شهرستان سلیقه‌ای شده است، افزود: علت اینکه تاکنون مدیر قوی در رأس برخی از ادارات نداشته‌ایم، این است که آیین‌نامه و مقررات قانونی برای احراز شرایط انتصاب مدیران نداریم که معیار و ملاک لازم برای این روند را تعیین کرده باشد.

برقی تأکید کرد: اگر سلیقه‌ها به آیین‌نامه‌ها تبدیل شوند، آن وقت نیروی انسانی شایسته نیز تربیت خواهد شد.

فرماندار بناب در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مسئولان قبلی،‌ دکتر امیری، دکتر نورآبادی و پورلطفعلی را به ترتیب به عنوان رؤسای جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب و ریاست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب معرفی کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول