اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز:

جوان‌گرایی انتصاب‌ها در رشد کشور مؤثر است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز گفت: جوان‌گرایی در انتصاب‌ها می‌تواند به رشد هرچه بیشتر کشور کمک کند.

جوان‌گرایی انتصاب‌ها در رشد کشور مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی مصائبی در جلسه معارفه مسئول بسیج دانشجویی البرز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم کردن اهانت استکبار به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام اظهار کرد: اهانت اخیر مدعیان حامی حقوق بشر و مدافعان ارزش‌های مذهبی، موجب روی آوردن مردم جهان به دین مبین اسلام و پیامبر اسلام (ص) و گرایش آنان به سیره آن حضرت شده است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) تصریح کرد: هر کس به خدا و آخرت ایمان دارد، باید به عهد خود وفا کند که این عهد در جامعه اسلامی ما، پیمانی میان مسئولان و ولایت فقیه و خون شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان البرز افزود: به فرموده امام خمینی (ره)، مسئولان باید در حق مردم خویش وفا کنند و در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس بکوشند.

مصائبی با اشاره به جوان‌گرایی در انتصاب مسئولیت‌ها اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، مسئولان و مدیران جامعه از قشر جوان بوده و شادابی را در کنار حس مسئولیتی خویش دارا هستند.

وی اظهار کرد: امروز دنیای کفر در قالب تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی قصد براندازی نظام اسلامی ایران را دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی و تفکر، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد و موجبات پیشرفت در عرصه‌های گوناگون را فراهم آورد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان البرز با اشاره به دستاوردهای اجلاس سران غیرمتعهدها خاطرنشان کرد: با اندیشه‌های درست انسانی و اسلامی قادر به عبور از موانع و مشکلات خواهیم بود، همانگونه که با وجود تبلیغات و فشارهای سیاسی بسیار، موفق به برگزاری باعظمت اجلاس سران غیرمتعهدها شدیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول